Bloedverlies 8 dpo /9 dpo

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Muck, 14 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muck

Muck Niet meer actief

2. Anouk

Anouk Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Foto?

3. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Ahhh, jammer :(. Maar heb je een foto inderdaad? En het kan nog gewoon he! Je zit nog twee dagen voor NOD.

4. Muck

Muck Niet meer actief

Momentje ik vis m nog even uit de prullenbak

5. Muck

Muck Niet meer actief

Ik hoop dat ik idd gewoon te vroeg ben

Bijgevoegde bestanden:

6. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Balen zeg :(. Maar hopelijk ben je gewoon te vroeg. Zolang je geen bloed verliest is er nog hoop!

Muck vindt dit leuk.
  7. Muck

Muck Niet meer actief

@Lana1986 precies, ik blijf gewoon nog even hopen. Vandaag een heel mini klein beetje bruinverlies, alleen bij het afvegen, daarna niks meer gezien.
    Mijn menstruatie begint meestal niet zo, dat is gewoon ineenkeer alle sluizen open zeg maar :rolleyes:
    Dus wat dit dan nu is...

Is morgenochtend direct weer testen te snel achter elkaar? Pff ik vind dit wachten zo frustrerend.

8. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    @Muck: precies, gewoon hoop houden hoor! :)
    En goed teken dat je nog geen rood bloed verliest.

Ik zou trouwens dinsdagochtend pas weer testen. Als het lukt om te wachten tenminste :rolleyes:. Ja wachten is zeker frustrerend, vooral als je zo graag zwanger wilt zijn. Ik blijf tijdens het wachten duimen voor je hoor!

Muck vindt dit leuk.
  9. Anouk

Anouk Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Het beste is inderaad om te wachten en er een dagje tussen te laten.... Maar goed ik kan het niet en jij moet doen waar jij je prettig bij voelt! Niemand kan voor jou bepalen wanneer je wel en niet kan testen.

Muck vindt dit leuk.
  10. Muck

Muck Niet meer actief

Vanochtend heb ik me kunnen inhouden en heb ik niet getest
    Maar in de loop van de ochtend zo'n rugpijn gekregen. En niet van die rugpijn die ik herken van een normale menstruatie, maar het trekt ook veel meer naar boven en naar de zijkant. Bij mijn eerste zwangerschap was dit het eerste waaraan ik merkte dat ik zwanger was
    Dus heb ik na de lunch alsnog getest maar negatief. Maar dit kan natuurlijk komen omdat het geen ochtend urine was

Of ik ben gewoon echt niet zwanger maar dat kan ik me nu bijna niet meer voorstellen

Maar misschien houdt mijn lichaam me ook wel gewoon voor de gek. Ik weet het echt niet meer

11. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Jeetje, wat ontzettend rot die onzekerheid! En ook nog geen tekenen van een naderende menstruatie? Het kan natuurlijk gewoon zo zijn dat je te vroeg bent geweest met testen. De innesteling kan immers ook later zijn geweest. Ga je morgenochtend weer testen? Echt spannend!

12. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    @Muck: en, weer je al meer? Hoop op goed nieuws!

Deel Deze Pagina