Bloedverlies 8 weken zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door msm, 6 nov 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. msm

msm Actief lid

31 okt 2020
    101
    44
    28
    Vrouw
    Zwanger na een traject en een miskraam in augustus brengt veel spanning met zich mee.

Rond 6 weken bloedverlies gehad maar daarna, bij 7+1 een mooi kloppend hartje gezien.

Nu bij 8 weken weer roze bloedverlies, maar wel mega verkouden en veel aan het hoesten/neus snuiten.

Bij mijn miskraam in augustus was het de 2e keer bloedverlies mis, dus de paniek is hier weer goed aanwezig.

Iemand ervaring met roze/rood bloedverlies op deze termijn en dat het goed afliep?

2. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Zo rot is dat.. hier zei de vk bloed is 50/50% kans. Ik heb bij mijn zoontje van 12 dpo tot 15/16 weken bloedverlies gehad van beetje roze tot aan heel veel rood en het is gelukkig goed gegaan toen. Dit keer heb ik 3x even wat rozig bloedverlies gehad en is het daarbij gebleven gelukkig. Ik hoop voor jou heel erg dat het ook goed afloopt, veel sterkte! ik kreeg toen wekelijks een echo zolang het bloedverlies aan hield misschien kan je dat bespreken?

msm vindt dit leuk.
  3. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.487
    3.113
    113
    Vrouw
    Hi, wat spannend zeg..
    Ik had ongeveer hetzelfde als jij, rozeverlies met 6 weken en toen weer met 8 weken. Een aantal dagen roze/bruin.

Vertrouw op je babytje! <3

msm vindt dit leuk.
  4. msm

msm Actief lid

31 okt 2020
    101
    44
    28
    Vrouw

Dank je voor je lieve berichtje! Vanavond weer een echo, dus heel spannend nu even!

5. msm

msm Actief lid

31 okt 2020
    101
    44
    28
    Vrouw
    wat een spanning hè! Bij mijn miskraam had ik ook rond de 6 weken bloedverlies en toen bij 9 weken weer en toen bleek het mis te zijn.
    Vanavond weer een echo, dus heel spannend zo.

6. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Hoe was je echo?

msm vindt dit leuk.
  7. msm

msm Actief lid

31 okt 2020
    101
    44
    28
    Vrouw
    Goed! Kloppend hartje en op termijn. Weer een stapje verder!

8. Milou94

Milou94 Fanatiek lid

2 sep 2021
    1.310
    1.113
    113
    Vrouw
    Ik had ook een stuk of 3x fel rood bloed met afvegen. Wc papier zat behoorlijk vol, maar het drupte niet bij lopen oid. Dan daarna een hele week bruin verlies. Pff wat een onzekere tijd was dat toen. Elke keer na bloedverlies mocht ik komen voor een echo en elke keer bleek het goed te zijn. Ze konden op de echo ook niets vinden wat de aanleiding kon zijn. Toen zeiden ze wel dat het kan komen omdat de placenta ook groeit en dit bloedverlies kan geven.

Ik kreeg ook een keer bloedverlies van (blijkbaar) iets te hard persen met ontlasting.

9. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.487
    3.113
    113
    Vrouw
    Super !!

msm vindt dit leuk.
  10. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Wat fijn!!

msm vindt dit leuk.
  11. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    heel fijn! Hopelijk blijft het goed gaan en houd het snel op!

msm vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina