Zwanger na ruiterembolie en trombose- ervaringen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Magda, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    Hallo dames, ik ben vorig jaar lelijk gevallen, daardoor zonder dat ik het in de gaten had beentrombose en vervolgens zware ruiterembolie. Op laatste moment hebben ze mij gered in het ziekenhuis. Ik was daarna 2 weken opgenomen in ziekenhuis en half jaar bloedverdunners geslikt. Dikke 3 maanden slik ik geen bloedverdunners meer en voel me helemaal goed. Gisteren voor het eerst naar de verloskundige geweest en onze mooie baby gezien ,zag er goed uit en hartje klopte ook, helemaal verliefd:)
    Helaas vertelde de verloskundige mij dat ze mij niet kan begeleiden en dat ik doorgewezen word naar de gyn en ook in het ziekenhuis moet bevallen. Nou vond ik het eerst niet zo erg maar nu lees ik op andere site dat er vrouwen zijn die van de gyn iets van bloedverdunners preventief moesten spuiten. Dat vind ik dan weer minder. Zijn er vrouwen die dezelfde mee gemaakt hebben? ALvast bedankt!

2. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.496
    13.968
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ben met 16 weken zwangerschap opgenomen geweest ivm verdenking longembolie, kreeg toen ook gelijk bloedverdunners ingespoten. Er werd mij verteld dat als het inderdaad een longembolie zou zijn ik tot aan de bevalling bloedverdunners zou moeten gebruiken en bij een evt volgende zwangerschap gelijk vanaf het begin.
    Gelukkig bleek het bij mij uiteindelijk geen longembolie te zijn, maar denk dat jij inderdaad gelijk moet starten met bloedverdunners.

Deel Deze Pagina