hoelang indalingspijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovelie, 25 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelie

lovelie Actief lid

12 okt 2015
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hello ladies,

Ben 34 wkn en ik weet sinds 2 wkn dat die kleine is ingedaald...nu lijkt wel of die 'pijn' erger wordt....dat beurse gevoel van onder. ..pijn wil ik het niet noemen maar aangenaam is het ook niet. ..nu is mijn vraag...blijft dit tot de bevalling of trekt dat gevoel nog een beetje weg?

2. anglca

anglca Actief lid

14 okt 2015
    175
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Heerlen
    Bij mij komt het en gaat het weer. Met 31 weken heb ik een paar dagen plat gelegen i.v.m. indalingdpijnen. Zijn het geen oefenweeen? Daar heb ik namelijk ook regelmatig last van.

3. lovelie

lovelie Actief lid

12 okt 2015
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe voelen oefen weeën aan dan? 😊

4. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ik heb 1 nacht 3 uur wakker gelegen van de pijn. Een dag later bleek hij ingedaald. Sindsdien heb ik ook veel meer druk van onder. De ene dag erger dan de andere dag. Soms doet elke stap pijn en voelt het alsof m'n schaambeen breekt. Gelukkig zijn er ook wat betere dagen bij, maar echt lekker voelt het niet meer nee. De baby wordt ook alleen maar zwaarder.

5. beebje2013

beebje2013 Actief lid

13 aug 2013
    360
    0
    16
    Bij mijn eerste zwangerschap had ik dit ook al vanaf een week of 32. Is niet weggegaan. Wat ik erg vervelend vond was als beebje draaide/bewoog in mijn bekken. Deed geen pijn maar was gewoon een naar gevoel. Bij mij hielp het om wat meer te gaan liggen overdag. Dit heb ik echter pas in m'n verlof (vanaf 36 weken) gedaan...

6. Cjkm

Cjkm Actief lid

24 sep 2015
    136
    7
    18
    Onze mini is inmiddels ook ingedaald en ligt al aardig 'vast' volgens de verloskundige. Met 33 weken kreeg ik veel druk naar beneden toe en ook 'pijnscheuten' of steken in mijn uh jeweetwel.
    Dat voel ik nu nog dagelijks, als ie ligt te draaien of gewoon al bewegen.. Het is geen continu gevoel gelukkig.
    Idd tijdens het lopen ook, als ik lig (en dat doe ik elke middag) is het minder erg.

Deel Deze Pagina