Hoi dames, Helaas komen mijn menstruaties elke maand weer steeds langer terug (7 dagen) veel pijn, zit dus dagen lang aan de pijnstillers, bloedverlies is niet elke maand hetzelfde. Hierdoor zie ik ook steeds meer op tegen het zwanger worden want ben er klaar mee! Had eigenlijk de hoop dat het deze maand gelukt was omdat ik normaal al dagen voor me menstruatie geen gevoelige (.)(.) meer heb en dat bleef nu aanhouden tot de dag van.. maar helaas... Nu begon mijn menstruatie de 14de, en brak het s'nachts met heel veel pijn door. Werd wakker ervan met tranen in me ogen. menstruatie heeft tot afgelopen zaterdag aangehouden. Nu had ik zondag nog steeds last van rood/roze afscheiding en 'buikpijn', maandag wat minder en toen ik opstond vanmorgen veegde ik echt weer rood/roze af. Nog steeds buikpijn, zelfs een grote boodschap doet af en toe 'pijn' doordat de binnenkant zo gevoelig is, veel last van opgeblazen gevoel, wat trouwens ook niet altijd fijn is want mensen vragen meteen of ik zwanger ben.... Uh was dat maar zo.... Iemand een idee?? Of iemand die dit herkent??
Misschien is dit de reden geweest???? Dit verschijn al gelijk.. is niet minder geworden na vijf min... Kan het niet geloven als het echt zo is...