Hey meiden, Ik heb 3 weken geleden mijn eerste echo gehad, waarbij alles in orde was. Nu merkte ik 2 dagen geleden na het plassen wat roze bloed op bij het afvegen. Een aantal uur later had ik bij het afvegen wat donker bruin bloedverlies. De volgende ochtend verloor ik wat helder rood bloed bij het afvegen, waardoor ik toch de verloskundige even heb gebeld en ik mocht gelijk langs komen. Op de echo was niks geks te zien en het hartje klopte goed. Hierna ben ik weer donker bruin bloed verloren en dit is wat meer geworden dan voorheen. Ik probeer me niet te druk te maken, maar ik vroeg me wel af of er meer mensen zijn die hier ervaring mee hebben gehad
Bij mijn zoontje heb ik 15 weken lang bijna dagelijks gebloed van heel weinig/rozig naar best wel veel helderrood en is helemaal goed gekomen. Dit keer 3x wat licht rozige afscheiding gehad en tot nu toe ziet het er allemaal goed uit. Het is ongelofelijk naar maar mijn verloskundige gaf toen bij mijn zoontje al aan dat het heel vaak voorkomt in de eerste 15/16 weken. Het is gewoon niet te voorspellen of het goed gaat het is met bloedverlies 50/50 zei ze toen tegen mij, maar toen er eenmaal een hartje duidelijk klopte nam die kans dat het verkeerd ging wel echt al af.