Ik heb afgelopen maand ook een vmk gehad en heb ovu testen gebruikt maar het vreemde is: 1april was mn NOD, 6 april was de vmk tenminte daar ga ik vanuit. 6 dagen daarna begon ik met ovu testen dus op cd7, maar op cd 9 en 10 werd hij donkerder dus ik dacht YEAH!!!! EISPRONG komt er aan...alleen het rare is dat sindsdien hij weer steeds lichter wordt. Bekijk bijlage 66902 iedereen die deze ziet zou toch denken dat haar ei eraan zou komen maar nee hoor hij is 2 dagen zo geweest en werd daarna weer veeeeeeel lichter. was dat dan mn ei?
Volgens mij moet een ovulatietest juist wel een knaltest zijn. De controlelijn moet minstens even donker en dik zijn als de testlijn. Ik heb dit zelf ook weleens gehad. Later bleek dat zo'n ovulatietest ook op hcg reageert. Je hoeft dus geen ei te hebben gehad, het kan ook een restantje hcg zijn geweest. Kán, hoeft niet. Heb je ook getemperatuurd? Suus
neej heb niet getempt. maar dan is t alsnog raar omdat hij de dagen ervoor hij gwn veel lichter was want als de hcg er nog zat dan zou je dat dan tochook die dagen gezien moeten hebben....?
dit lijkt me idd ook geen positieve test. Die van mij zijn ook niet helemaal donkerpaars zoals de testlijn maar er is toch wel aan de zijkant een echt donker lijntje. Dit lijkt me nog niet echt donker
Dat is inderdaad wel raar ja. Misschien had je de ene keer getest met meer geconcentreerde urine of op een ander moment van de dag? Hoe dan ook, mijn pos ovulatietesten zien er niet zo uit. Die zijn echt knal.
pff heb geen idee, ik test altijd met mn tweede plasje maja iig ik ben mn ei kwijt en weet ook niet wanneer ik hem kan verwachten
Gewoon afwachten bij mijn 2e miskraam kwam mijn cyclus keurig weer op gang, gelijk 27 dagen met de mk als dag 1. Hopelijk is dat nu ook zo en hopelijk bij jou ook
Ik let altijd op mijn slijm, ovutasten heb ik nog niet gekocht. Ik dacht dat ik vorige week mijn ei had, maar het slijm bleef wel heel lang en was ook veel. Erg raar, afwachten maar of het echt mijn ei was. heh, dat wachten ook altijd, bah!