Ik ben erg onzeker en bang. Ik ben nu 9 a 10 weken zwanger en al mijn symptomen zijn verdwenen. Eerst voelde ik mn borsten en had bandenpijn en was af en toe misselijk en erg moe. Nu voel ik helemaal niets meer van wat ik eerst voelde. Ik maak me erge zorgen hierover. Ik heb pas 14 juni weer een echo. Heb er een slecht gevoel over. Is dit normaal? kan dit? Ik heb juist gelezen dat met 10 weken je hcg een piek heeft, dus zou ik nu juist symptomen moeten hebben???!!! een onzeker iemand!
Ik herken de onzekerheid. Tot 8 weken had ik ontzettend zere borsten en krampjes in mijn buik. Toen verdween dat opeens. Voor de echo bij 9 weken zat ik ongeveer kotsend van de zenuwen in de wachtkamer; het kon niet goed zijn, dacht ik. Maar alles was oké. Ik ben nu alweer 32 weken en bij mij was het juist van week 9 tot week 15 erg rustig qua symptomen. Het HCG mag dan op zijn hoogst zijn, je lichaam is ondertussen voorzichtig ingesteld op de zwangerschap, waardoor je minder 'last' hebt. Natuurlijk kan ik je ook niet garanderen dat het goed zit bij jou, maar die symptomen worden echt bij heel veel vrouwen minder rond de 10 weken. Hopelijk helpt dit je om wat meer te genieten. liefs.
Ik ken het. Ik weet niet hoever ik heen ben maar vorige week was ik nog misselijk af en toe, zere borsten en nu helemaal niets meer. Ik lust alles mijn borsten doen niet meer pijn. Maak me er erg veel zorgen om. Vooral als ik kijk dan mijn moeder en mijn zus altijd zo verschrikkelijk misselijk enz waren.
Ja het kan echt zomaar ineens afnemen ik had het zelf ook, alleen de misselijkheid bleef. Maar er hoeft echt niets aan de hand te zijn en als het je heel erg bezig houdt, dan zou ik gewoon even de vk bellen voor wat geruststelling!
hoi, we zijn precies even ver, en ik heb precies hetzelfde ... tot van de week steeds buikkrampen (bandenpijn), misselijk, pijnlijke borsten en sinds 2 dagen voel ik me weer prima, alleen nog wel moe aan het eind van de dag wij zitten ook in spanning voor de echo op (ook) 14 juni! dit is m'n 2e zwangerschap en de eerste keer ging ik me ook beter voelen vanaf 10-12 weken. maar het blijft allemaal spannend en het liefst zou je iedere week een echo willen om te zien of de kleine het goed blijft doen!