stinkend zweet

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Angel Eyes, 11 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

beetje vies hoor maar wil graag weten of jullie zweet tijdens de zwangerschap ook meer stinkt.
    Is dit een hormonen kwestie?
    mijn absolute favorite Deo gebruik ik niet meer Rexona werkt er niet tegen.
    Ik gebruik nu af en toe de deo van mijn vriend maar ook dat werk niet perfect wel beter als rexona.

hebben jullie tips?

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Zou ik ook graag willen weten... Heb er namelijk ook last van!
    Blijf dit topic dus even goed volgen!

3. arielle

arielle Actief lid

27 jun 2006
    355
    0
    0
    ja hoor. Iedere dag onder de douche als je uit je bed komt. 's nachts kun je nu meer zweten en als je dat van jezelf niet weet en het 's morgens is opgedroogd én je gaat dan op de dag weer zweten dan stinkt het.
    Vers zweet stinkt nooit, ook niet als je zwanger bent.
    Groetjes

4. Angel Eyes

Nou ik douche elke dag direct als ik mijn bed uit ben. binnen een uur na het douchen heb ik soms vreselijke zweetoksels en dat stinkt.

dat vers zweet niet stinkt weet ik. maar door de chemische reactie met je huid gaat het stinken. dus op een of andere manier is je huid snel vies ook al douche je vaak.

5. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik stink niet harder als normaal,
    maar wel meer als normaal, niet echt leuk maar goed, heeft idd te maken met de hormonen....

6. Angel Eyes

en wat deed of doe je daartegen?

7. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Scheer je oksels en gebruik een rollerdeo.Ik zelf gebruik sanex sensitive roller i.v.b.m gevoelige huid

8. Angel Eyes

ja tis altijd kaal daar ;) okej sanex sensitive ga ik eens halen. thnxs!

9. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    Hier ook overgestapt naar een deoroller met een neutrale lucht...
    Werkt bij mij in iedergeval stukke beter dan al die sterk ruikende deospray's

Ik gebruik Nivea, sensitive of pearl beauty (24h bescherming)

10. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik gebruik Nivea Dry (roller) en moet zeggen dat deze ook niet echt helpt... Er is wel een merk deo wat je kunt kopen: deoleen (blauw flesje, verkrijgbaar bij kruidvat, DA, etos etc.) maar deze is echt verschrikkelijke duur! Zou speciaal gemaakt zijn voor mensen die overmatig transpireren enzo.. En naar mijn mening werkt deze ook niet. Heb eens een keer tijdje gebruikt, maar merkte totaal geen verschil.

11. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Ook in het vervolg een extra fleske in de tas.

Het zullen idd de hormoontjes zijn ang, ik heb t ook hoor.

12. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    yup deze mama heeft er ook last van, idd blijven scheren, en een neutrale deo gebruiken..pff wat ik allemaal geprobeerd heb :(
    o en veel water blijven drinken misschien dat dat ook een beetje helpt

13. appeltje

appeltje Niet meer actief

Odorex werkt ook altijd goed...
    Het kan best zijn dat het een reactie is met je wasmiddel en jouw zweet. Mocht een andere deo niet helpen, dan moet je misschien eens een ander wasmiddel proberen...

Succes!

14. Marijntje

Marijntje Bekend lid

9 nov 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Hoi,

Ik heb het ook, en ook in mijn onderbroek... :oops: was met zeepvrije wasgel elke ochtend en gebruik ook Sanex roller onder oksels. Ik merk ook dat ik meer zweet dan normaal. Verder en schone onderbroek mee als ik nog ergens heen moet na het werk en van die intieme doekjes. Ja het zijn echt de hormonen dus zal ook wel weer over gaan. Toch vervelend he?

Marijn

15. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Ik heb er ook meer last van.

Ik gebruik nu elke avond Odorex uit een flaconnetje (extra dry), super spul.
    Ook zeer effectief als je alleen "nat" onder je oksels wordt.
    Wel precies dat doen wat op de gebruiks aanwijzing staat.

succes

16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.073
    113
    hee meiden, ik gebruik ook al een tijdje odorex (extra dry) en werkt echt super goed! Na een tijdje zweet je bijna helemaal niet meer onder je oksels. Iig niet meer zoveel dat je natte plekken of stinkende oksels krijgt. In het begin kan het wa t prikken, maar tis echt handig spul en helemaal niet duur!

groetjes suus

17. mamagerda

mamagerda Lid

5 feb 2007
    15
    0
    0
    verzorgende
    Hoi allemaal,

Wat ook wel eens kan helpen zorgen voor kale :) oksels, goed wassen en vervolgens er wat talkpoeder er op doen (bv die van zwitzal) .Bij sommigen helpt diet en hebben ze geen last meer van vervelende zweetgeurtjes.

groetjes mamaloe

18. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik ben ook al jarenlang fan van Odorex extra dry.
    Het zit in een flesje met een deppertje, 1 x per week onder je oksels deppen en je blijft de hele week compleet droog.
    Daarnaast kan je dan gewoon je favo deodorant dagelijks blijven gebruiken.
    Ik heb ook een tijdje Syneo 5 gebruikt, dat is de dure variant van Odorex extra dry, maar Odorex werkt ook prima.
    Niet gebruiken vlak na het ontharen, want dan kan het flink irriteren.

19. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Grappig dat ieders ervaring weer anders is, bij mij werkte juist de odorex extra dry niet, maar de Syneo 5 des te beter! Ik gebruik hem eigenlijk alleen als het erg warm is, nu heb ik ook vrij weinig last van zweten. Dat krijg je met een koukleum ;)

20. patricia12

patricia12 Bekend lid

28 sep 2006
    604
    0
    0
    limburg
    ik heb er ook last van en schamen dat ik me dan doe! maarja het zal er wel bij horen.

Deel Deze Pagina