Even een vraagje.........! Heb nu al een paar uurtjes last van kramp onderin mijn buik, voornamelijk links. Het lijkt wel op samentrekking van mijn baarmoedermond..................... kan dat! Ik heb niet echt een harde buik, de baby is nog vrij druk merk ik. Dat kramp gevoel gaat soms even weg en dan komt het terug, maar dat zijn geen voorweeën toch? Misschien dat die kleine op mijn baarmoedermond drukt met zijn hoofdje, maar het voelt zo raar aan en dat aan 1 kant! Gr. Patricia
Het kunnen voorweeen zijn die kunnen je behoorlijk voor de gek houden. En als je het zeker wilt weten bel even de vk op dan ben je toch enigzins gerustgesteld.
Dank je, ik heb net gebeld met mijn vk Maar het kunnen idd voorweeen zijn, maar ik vond dat zo raar omdat ik niet echt een harde buik had en zo. volgens mijn vk hoef dat ook niet samen te gaan en is dit gewoon een voorbereiding op wat komen gaat......................dus maar even afwachten dan Moet zeggen dat het minder wordt, alleen schiet het nu mijn rug een beetje in! gr. Patricia