pfff Afnemende symptomen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Suus84, 22 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suus84

Suus84 Niet meer actief

Dames,

Ik zal wel weer voor niks lopen te stressen, maar sinds vanmorgen ben ik niet meer misselijk en me borsten doen minder pijn.Is ook fijn, maar baart me toch zorgen. Ik las als je afnemende symptomen had dat je dan een miskraam krijgt. Nu ben ik morgen 13 weken zwanger, en moet maandag weer op controle.
    Zijn er nog meer dames die afnemende klachten hebben of hebben gehad rond de 13 weken?

2. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik had dat bij mijn vorige zwangerschap ook. Vanaf een week of 12 nergens last meer van. Pas veel later kwam weer de vermoeidheid en wat andere kwaaltjes. Het is vrij normaal, na 3 mnd ongeveer kom je meestal in een wat rustiger vaarwater.

hier nu helaas wel anders maar ja, elke zwangerschap is ook anders natuurlijk.

Maak je geen zorgen, het zit vast allemaal wel goed hoor;)

3. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    is heel normaal hoor wees maar blij eigenlijk nu kan je lekker genieten van je zwangerschap godzijdank zeggen symptomen helemaal niets over hoe je zwangerschap gaat, je bent de eerste 12 weken door dat is het crusiale punt dus nu hup op je roze wolk en genieten ;)

4. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Morgen kunnen ze 10 keer zo erg terugkomen :p
    Geniet ervan als je je goed voelt

5. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Ik kan dit laatste alleen maar beamen! Zo heb je nergens last van en een dag erop denk je bij jezelf: waar ben ik aan begonnen!!
    Gewoon lekker genieten hoor!

6. beccie

beccie Niet meer actief

dat hoeft helemaal niks te betekenen hoor :)
    ik heb zelf ook nergens last meer van.
    was tot ongeveer 14 weken misselijk en heb nu al 10 weken helemaal nergens last van.
    ik voel me niet eens zwanger, maar toch gaat alles goed en de baby is al lekker aan het schoppen :)
    elke zwangerschap is anders bij mijn eerste was ik 9 maanden ziek en nu echt helemaal niks meer.

7. mamavanamber

mamavanamber Actief lid

29 nov 2008
    154
    0
    0
    zegt niks joh. had ik ook en ben nu 37 weken zwanger!

8. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Zou me geen zorgen maken hoor. Hier tot 10-12 weken last gehad van kwaaltjes, dan me een 4-tal weken super gevoeld! En dan weer andere kwaaltjes die op kwamen steken....

9. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Had ik ook! Tot een paar weken daarna de vermoeidheid en bandenpijn begint op te steken.

Deel Deze Pagina