Bloedverlies bij 4,5 week

Discussie in 'Miskraam' gestart door Loulouxx, 30 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loulouxx

Loulouxx Actief lid

15 nov 2016
    102
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ha meiden, vorige week donderdag had ik tweemaal positief getest. Was toen 4,5 week zwanger.
    Zaterdag wilde ik weer testen samen met m'n vriend, en toen was de test lichter geworden. Dus ik dacht gelijk al dat het dan niet goed zit.
    Eergisteren begon het bloeden, had gelijk helderrood bloed en bij mijn ongesteldheid heb ik eerst altijd een paar uur van te voren bruin bloed met afvegen. De hele dag alleen eigenlijk als ik op het toilet zat (maandverband bijna niks) verloor ik veel bloed met stolsels. Gisteren was het bijna al over en vandaag al helemaal niks meer. Nu voel ik me sinds gisteren steeds met vlagen misselijk en erg moe. Maandag had ik dit nog niet. Maar heb ook net twee nachtdiensten gehad daar kan het ook mee te maken hebben.

Hadden jullie dat ook dan, zo kort bloedverlies? En ook daarna misselijk en erg moe?

2. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Mijn miskraam met vijf weken was ook kort en heftig, dus ja dat kan. Het is ook even een aanslag op je lijf plus een mentale belasting, dus je kan daarna inderdaad last hebben van klachten zoals misselijk en moe zijn, maar dat kan ook ergens anders van komen of psycho somatisch zijn (door spanning komen).

In ieder geval niets om je druk over te maken. Sterkte meis!

Deel Deze Pagina