Hele vroege miskraam?

Discussion in 'Miskraam' started by lilo77, Feb 7, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lilo77

lilo77 Bekend lid

Jul 2, 2009
    692
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ik had echt het gevoel deze ronde zwanger te zijn. Mijn temperatuur ging ook mooi in stijgende lijn..tot gister ochtend, mijn temperatuur daalde naar 36.4 (basale temperatuur) en de duivels kwamen! Nu vanmorgen weer 36.4 (dus weet zeker dat het geen innestelingsbloeding/innestelingsdip was). Nu zag ik vanmorgen bij het afvegen ook een rood soort heel klein zakje, ik kon het ook niet platdrukken. Betekent dit dat dit een hele vroege miskraam is (snap dat jullie geen helderziende zijn;). Of is het een stolsel? (Ziet dat er ook zo uit? Dacht namelijk dat je die wel helemaal plat kon stukken)# onzeker

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113
    Nee rond nod ga je geen herkenbaar vruchtzakje verliezen. Dat is mm klein of onzichtbaar.
    Een temperatuurstijging kan vanalles zijn oa een zwschap. Bij mij is geen positieve test niet zwanger.

Hoop dat t snel raak is voor je!

3. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

Jul 17, 2017
    1,908
    1,757
    113
    Female
    Waarschijnlijk gewoon een stolsel / stukje weefsel. Uit je verhaal begrijp ik dat je nog ruim voor NOD zit (omdat je dacht aan een innestelingsdip) en dan is een vruchtzakje herkennen echt niet mogelijk. Hoop voor je dat het toch snel raak mag zijn :thumup:

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Baarmoederweefsel. Sommige vrouwen verliezen hele stukken tijdens hun menstruatie.

Rond NOD zie je niksnoppesnada wat op een vruchtje kan lijken. Het is namelijk allemaal nog microscopisch klein, dus dat kun je met het blote oog nooit zien.

Share This Page