Bloedverlies bij 6 weken

Discussion in 'Miskraam' started by Iris6weken, Jul 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pally

pally Niet meer actief

Ik ook ik hoop op het beste..

2. C78

C78 Niet meer actief

Ik was ook nieuwsgierig of je al nieuws hebt...

3. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

Jul 4, 2010
    609
    3
    18
    Hallo allemaal!

Bedankt voor alle lieve reacties en medeleven! Vanmiddag naar vk geweest en ik heb vanmiddag mn mk gehad! Net een uur voordat ik heen ging verloor ik iets, ( opzich best wel groot ) dat ik dacht van hmm ja dit kan het toch wel eens zijn! Gelijk geen krampen meer , gelukkig werd er niet helemaal lekker van! Vk heeft een echo gemaakt en daar zag ze idd een lege baarmoeder, er zit alleen nu een beetje bloed in maar dat gaat de komende 5 a 10 dagen over! Ben er zelf gelukkig wel kalm onder.. het was met 5 weken al gestopt en zat nu in mn 7de week.

Over 14 dagen heb ik weer mn eiersprong en kan ik gewoon weer zwanger raken! met een beetje mazzel dan! Dus we gaan er gewoon weer tegen aan! Geef de moed niet op!

Nu eerst over 2 dagen lekker een weekje er tussen uit, even het hoofd leeg maken en dan zien we weer verder als we terug zijn!

4. C78

C78 Niet meer actief

In elk geval een hele fijne vakantie! Hopelijk vind je weer een beetje rust... Het is toch wel een enorme tegenvaller als het niet goed gaat. Ondanks dat je het een beetje aan voelde komen is het nu wel "echt" geworden!
    Veel sterkte nog de komende dagen en ik hoop ook dat je snel weer zwanger bent!

5. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    3,148
    23
    38
    Wat ontzettend beroerd voor je! Veel sterkte en toch een fijne vakantie!

6. Tieck

Tieck Lid

Jun 7, 2010
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, sterkte! Goed dat je er een 'realistische' kijk op hebt. Als je al zo lang bloedverlies hebt en er komt een einde aan de onzekerheid, dan snap ik dat je er nu kalm onder bent, omdat je weet waar je aan toe bent...ik had precies hetzelfde! Hopelijk kan je een beetje bijkomen in je vakantie!

7. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

Jul 4, 2010
    609
    3
    18
    Ja precies, natuurlijk doet het wat met je! Je bent dolgelukkig als je te zien krijgt dat je zwanger bent.. maar het was al van vrijdag bezig.. en met de dag werd het toch wel duidelijk dat het niet goed ging eindigen.. dan is zoon echo en duidelijkheid echt een opluchting, weg onzeker heid en weg de stress, vannacht ook mn eerste nacht weer goed kunnen door slapen!

8. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    1,769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    jeetje meis, wat klote zeg!!
    probeer te genieten op vakantie, even nergens aan te denken en het een plaatsje te geven!

sterkte!!!

Share This Page