hallo alle meiden die zwanger willen worden. helaas ga ik jullie mededelen dat ik niet meer op het forum aanwezig zal zijn. aangezien mijn vriend en ik uit elkaar zijn. na omstandigheden. als je vragen heb mag dat best gesteld worden maar wel graag in een pb-tje gr miss devil suc 6 allemaal
Lieve Missdevil, Dat is heel naar om te lezen zeg...ik wens jou veel sterkte meid. Ik hoop dat voor jou de zon weer snel mag gaan schijnen en dat je je leven weer in niet al te lange tijd op de rit hebt. Liefs Lilly
dank je wel.. voor het berichtje.. het is heel moeilijk maar het is niet anders het ging niet meer tussen ons.. missdevil
Tuurlijk is dat mega moeilijk....maar wanneer jullie niet meer gelukkig zijn samen, of een van de twee niet meer dan is het erg pijnlijk en moeilijk om er een punt achter te zetten. Zeker gezien jullie ook bezig waren om ouders te worden. Soms zeg ik tegen vriendinnen van mij dat hun eigen geluk altijd vooraan staat, wanneer je alleen maar bij elkaar bent om het bij elkaar zijn wordt het er niet makkelijker op voor jezelf. Het zal een moeilijke tijd worden...maar ook voor jou schijnt het zonnetje snel.......
ook ik wens je veel sterkte om dit te verwerken. dat je maar snel je leven weer op orde hebt. en verder kan gaan met het vervullen van je wens.
missdevil wat vervelend! Ik wil je ook heel veel sterkte en succes wensen! Ik hoop dat je weer een hele leuke, lieve en knappe vent tegen komt en dat je verder kan gaan uiteindelijk met het vervullen van je wens meis! Heel veel sterkte! En als jij ff je hart wil luchten stuur me dan lekker een pbtje Dikke knuff