help help help

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mama 2011, 7 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama 2011

mama 2011 Niet meer actief

hallo dames,

ik zit een beetje met me handen in het haar! want mn ovulatietesten en met temp maken me een beetje in de war en het vruchtbaar slijm ook!
    zoals je op de foto kan zien heb ik mijn lh-piek bereikt maar mn temp is tot op de dag van vandaag niet echt mooi gestegen en het slijm wat ik nu heb is heel dik ene klonterig (sorry voor de details:))
    ik heb wel aardig wat vruchtbaar slijm gehad tijdens mijn lh-piek van de ovutestjes maar wat moet ik nu van mn temp denken? ik temp elke dag om 6:30.

dag 17: 36.4
    dag 18: 36.5
    dag 19: 36.3
    dag 20: 36.5(positieve ovutest)
    dag 21: 36.6
    dag 22: 36.6
    dag 23: 36.8
    dag 24: 36.6
    dag 25: 36.5

2. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Wat ik heb begrepen ( kan het ook fout hebben dus bij deze alvast excuses als het zo is )
    Is dat je temp omhoog gaat na dat je ei gesprongen is.. dus dat kan best kloppen als k jou temp lijstje zie pos ovu test op dag 20 ei springt tussen 24 en 36 uur daarna en dag 23 temp omhoog....

3. mamatien

mamatien Niet meer actief

je LH piek is VOOR de eisprong, en je temp gaat NA de eisprong omhoog. Dus dat klopt!

Ik zou zeggen, ga snel veel klussen, wie weet ist dan raak! Succes!

4. mamatien

mamatien Niet meer actief

Oh wacht, ik zie dat je temp na de positieve test ook niet gestegen is (sorry ik dacht dat je vandaag pas die posi test had!)

De ovutesten meten je LH waarden. Dit is echter geen zekerheid dat je eitje ook daadwerkelijk springt. Je LH waarde is het hoogst voor de eisprong. Het kan echter zo zijn dat bijv. je eitje niet gesprongen is. Dan heb je dus wel een positieve ovutest, maar gaat je temp niet omhoog..

Ik weet het verder ook niet! lastig hoor.. Maar ik denk dat je ei dan wat later is deze maand..

5. mama 2011

neej mijn ovu-test is nu weer helemaal wit. dus ik kan er wel vanuit gaan dat mijn ei wel is geweest maar snap gewoon niks van mijn temp!!

6. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

19 jul 2009
    587
    1
    16
    Dat klopt toch wel, vanaf dag 21 is je temp omhoog gegaan, dus na de positieve test. Bij mij is het verschil in temp voor en na ei ook niet zo groot hoor. Maar er is toch wel een verschil te zien bij jou.

7. mama 2011

hmmzz ok bedankt voor je reactie! nou dan toch maar even wachten dan!
    wachten duurt lang dan

Deel Deze Pagina