Bloedverlies, bruine afscheiding week voor menstruatie!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Eline1986, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eline1986

Eline1986 Nieuw lid

4 sep 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Wie kan mij geruststellen? Na de tweede ronde Clomid was er op 23 augustus een eitje gesignaleerd, gynaecoloog adviseerde aan het werk te gaan. Na 5 dagen kwam er bij de ochtend-wc-beurt waterig bloed tevoorschijn. De rest van de dag licht bruine afscheiding. Nu na 6 dagen nog steeds hetzelfde, terwijl ik pas over 4 dagen echt ongesteld moet worden. Het bloed en de afscheiding gaan gepaard met pijn in de onderrug (nooit last van tijdens menstruatie) en geen mentruatiekrampen (waar ik ander altijd last van heb).
    Heb al met assistent gynaecoloog gebeld, zij zei dat het zo vroeg geen menstruatie kon zijn.....dus moest nog maar afwachten. Maar wat dan wel????? De pijn wordt steeds erger, maar heb geen menstruatiekrampen, wel gevoelige borsten (tijdens menstruatie nooit last van), geen rood bloed gedurende de rest van de dag, alleen bruine afscheiding. Herkent iemand dit?

2. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Heb je al een test gedaan? Ik had ook 4 dagen voor nod bruinverlies en krampjes en deed toen een test en t was een tuurstreepje, had wel kruidvat 2v5. Weet je ook wanneer je ei is gekomen? Hoeveel mm hij 23 aug was? Ik wist wel zeker dat m'n ei was gesprongen omdat ik ovitrelle gespoten had vandaar dat ik ging testen.

Deel Deze Pagina