We waren naar vrienden geweest en met een groep van 15 mensen. We moesten onze nieuwjaars hoedjes versieren. En de winnaar wie de mooiste hoedje had kreeg een fles wijn. <3 We kregen om 18:00 als voorgerecht kaviaar, 2 mini kreeft en een stokbroodje. Hoofdgerecht was lamsvlees, gepofte gevulde aardappel en bospaddestoelen sausje erop. Daarna kregen we cheesecake met jam. Daarna deden we een quiz night waar we foto's van celebs moesten raden (gephotoshopt, kinderfoto's etc). We moesten theme songs raden van series en films. Daarna werd het gauw bijna 12 uur en moesten we een traditionele engels zwart/wit filmpje kijken genaamd The 90-ties. Daarna gingen we vuurwerk aansteken ´buiten, maar ik bleef binnen (ik was zo moe). Toen mocht ik in de slaapkamer slapen en de huiskamer was DISCO (ja dat is elke jaar bij ons). Volgend jaar stappen we over naar én ander nieuwjaarsfeest. We hebben opgesplitst voor een nieuwjaarsfeest, met en zonder kinderen (uitzondering ik met kiendje in m'n buik hihi). Volgend jaar ga ik met de andere vrienden groepje die kinderen hebben. Sinds de 4 jaren dat ik in Denemarken nieuwjaar heb gevierd waren we met z'n allen, nu wordt het gesplitst vanwege persoonlijke redenen. Ik had vorig jaar vruchtbaarheidsproblemen en het was best moelijk om nieuwjaar te vieren met mensen met kiendjes- Ik vind het fijn dat iedereen rekening met elkaar houdt. Volgend jaar met m'n dochtertje (waar ik nu zwanger ben) vuurwerk kijken Ik ben zo blij dat ik zwanger ben en iedereen is zo blij voor me. Ja al die vuurwerk he. Leuk om naar te kijken.Ikzelf keek gewoon naar buiten. Ik lag op de bank, heb me helemaal volgestampt met eten.
Rustig! Ik heb me de hele dag geërgerd aan alle knallen, mijn vluchttas ingepakt, 2 uur achter de pannen gestaan en tenslotte tijdens de oudejaarsconference op de bank in slaap gevallen omdat ik stikkapot was! Om middernacht hebben we vanuit het zolderraam vuurwerk gekeken en daarna ben ik weer als een blok in slaap gevallen!
Hier ook rustig, heb met de kids appeltaart en koekjes gebakken, daarna lekker met ons alle tv gekeken, ik heb alles nog eens een dikke uur achter gesloten ogen nog een keer goed bekeken om twaalf uur de fles jip en janneke champagne open getrokken ( alle hier alcoholvrij) getoost, de kids hebben vuurwerk gekeken, ik tv en om half twee weer gaan slapen. Ps iedereen nog een mooie 2014 gewenst
Hier druk bezig geweest me mijn dochter kalm te houden en de harde buiken die ik door het vuurwerk kreeg te negeren.ergens na 11 uur sliep ze vast waardoor mn man en ik ff rustig op de bank konden zitten en nieuwjaar vieren.en tegen half 1 sliep ik.
Hier ook de jip en janneke kinder champange. En rustig even buiten gekeken naar het vuurwerk. Moet wel zeggen dat de baby aardig reageerde op al die knallen. En op tijd naar bed gegaan Nog maar 8 dagen tot mijn uitgerekende datum
Hier s avonds gegeten met vrienden, daarna ben ik met onze oudste naar huis gegaan zodat hij kon slapen in zijn eigen bed. Zodra hij sliep heb ik lekker tv gekeken. Eerst foute uur en toen holland zingt hazes stortte helemaal in om een uur of kwart over 11. Toch nog wakker kunnen blijven. Om 10 voor 12 zoontje wakker gemaakt. En samen om twaalf uur vuurwerk gekeken vanachter het raam. Hij vond het in het begin zo mooi dat hij van vuurwerk mooiwerk maakte. Tot er een echt mega harde knal was en toen heeft hij nog 20 minuten tegen me aangeplakt gezeten tot alles minder werd. Daarna zoontje weer naar bed en ik weer naar beneden wachten tot alles wat rustiger werd en zoontje goed en diep sliep. Lag er dus rond kwart over 1 half 2 in. Helemaal kapot. En dat merk ik de hele dag al want er komt werkelijk niets uit vandaag. Ben zo moe. Iedereen trouwens nog een gelukkig nieuwjaar.
Ik heb drukke oudejaarsdag gehad, Eerst overdag gewerkt en 's avonds vanaf half 9 bij vrienden het oudejaar uit gestaan, en om 2 uur naar de kroeg vertrokken met zijn allen waar ik uiteindelijk om 4 uur afhaakte. Voelde me gister bijzonder goed zonder pijn aan buik, rug en bekken. Dus ik heb er voor de laatste keer nog maar even van genoten. Voor jullie ook allemaal de beste wensen Ben trouwens 21 weken zwanger
Ik heb eerst gewerkt, baby was vrij onrustig door alle harde knallen en heeft 1 jan bijgeslapen geloof ik... Savonds kwamen vrienden, lekkere hapjes, spelletje en sapje! Mooi vuurwerk en tegen half 3 lag ik in bed, was kapot! Haha! Maar het was leuk!
Was bij mijn broer thuis en wij hadden een beetje een rustige avond want hij voelde zich niet heel lekker. We hebben de beste clips van het foute uur op tv gekeken. & ik hou van holland tot 12.00 Om 12 uur lekker zo'n fles kinder champagne open gemaakt. Ging om het idee haha Toen het vuurwerk werd afgestoken ben ik lekker binnen gebleven want mijn kleine mannetje reageerde de avond er voor al heel erg op het vuurwerk. En ben niet heel erg laat naar bed gegaan want was best wel moe.
Ik vond het wel heel bijzonder dat de baby in m'n buik de hele dag wat onrustig was... Zijn veel knallers in de buurt afgestoken en dat heb ik geweten haha... Nou moet ik zeggen dat ik zelf ook wat onrustig was... Dat zal vast ook niet geholpen hebben! Wij zijn lekker thuisgebleven en hebben m'n broertje op visite gehad s avonds! was lekker relaxed maar wel gezellig!