Wanneer hoort je temp. te zakken?

Discussion in 'Zwanger worden' started by CherylGD, Dec 17, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. CherylGD

CherylGD Lid

Mar 7, 2019
    51
    11
    8
    Female
    Hey, daar ben ik weer!

nog even over mijn temperaturen-curve. Wanneer zou die moeten zakken naar mijn basis temp.? Morgen zou ik ongesteld moeten worden, en van horen zeggen is dat je temp. weer gaat zakken tijdens je NOD.

Sorry voor de spam, die laatste dagen zijn vreselijk.

Attached Files:

2. GhostRocker

GhostRocker Actief lid

Mar 6, 2019
    447
    354
    63
    Female
    Dat hangt af van persoon tot persoon. Bij mij zakt mijn temp een dag voor ik ongesteld moet worden al een beetje en op de dag zelf zakt die dan helemaal terug naar de temp voor mijn ei. Maar bij anderen heb ik al gelezen dat die pas na 2 dagen ofzo tijdens hun menstruatie zakte. Er is dus geen duidelijke regel voor.
    Als ik jou kaartje bekijk zou ik nog even geduld hebben wat je temp morgen gaat doen. Hij is niet echt hoog meer maar ook nog niet onder je basaal dus er valt momenteel nog niets uit op te maken.

CherylGD likes this.
  3. Iloon28

Iloon28 Lid

Feb 12, 2019
    56
    22
    8
    Female
    Bij mij zakte hij eerst altijd 2 dagen voordat ik ongesteld werd. Sinds een paar maanden was het 1 dag van te voren. Ik heb het ook een keer gehad dat ik al ongesteld werd en mijn temperatuur hoog bleef en pas 2 dagen in mijn menstruatie zakte. Er zit denk ik niets anders op dan gewoon even aankijken en afwachten helaas!

CherylGD likes this.
  4. Sylva

Sylva VIP lid

Jan 23, 2017
    5,695
    3,526
    113
    Female
    Midden van Nederland
    Dat verschilt inderdaad per persoon en bij mij ook nog eens per cyclus. De ene cyclus zakt hij de dag voor ik ongesteld word, de andere cyclus op de dag dat ik ongesteld word en soms pas op cd 2/3 van m'n nieuwe cyclus. Er is geen touw aan vast te knopen helaas.

5. CherylGD

CherylGD Lid

Mar 7, 2019
    51
    11
    8
    Female
    Bedankt voor jullie reacties!

6. Cjms

Cjms Bekend lid

Dec 11, 2016
    891
    1,286
    93
    Volgens mij wil daar nog wel eens verschil in zitten. Als mijn temp zakte, wist ik dat ik die middag of avond ongesteld zou worden.

CherylGD likes this.
  7. CherylGD

CherylGD Lid

Mar 7, 2019
    51
    11
    8
    Female
    Hij is vandaag weer wat hoger dan gisteren. Dus ben benieuwd of het vandaag of morgen doorzet.. Aan de symptomen te merken wel!

Share This Page