Hoi dames Ik ben even mijn kluts kwijt Ik heb een heel onregelmatige cyclus zoals jullie kunnen zien. Vorige maand was deze ineens korter dan anders dit weekend ovulatiepijn gehad en gisteren had ik op cd 19 ineens bruinverlies en een pijnlijke steek links vandaag nog steeds bruinverlies maar toen ik net ging plassen was het bruin ingeruild voor rood. Het is echter niet veel maar een maandverband vol of tijdens het afvegen. Wat kan dit zijn? Het kan toch niet dat mijn ms alnterug is na 19 dagen?
Ja het kan zijn dat je cyclus korter is of het kan een bloeding zijn door een eventuele innesteling. Je zult helaas af moeten wachten..
Ondertussen cd 23 en nog steeds last van bruinverlies af en toe was licht roze bij maar is ook snel weer weg en het blijft maar bij 1 maandverband. Begrijp ze niets van. Verder niets van pijn ..
Ik heb dat ook eens gehad rond dag 18 bleek ineens een ovulatiebloeding (voor het eerst in mijn leven haha). Kreeg daarna mijn ms rond normale tijd hoop een innestelling voor je, even afwachten..
Ik heb ook een keer een ovulatie bloeding gehad. Maar dat bleef echter bij een paar vegen rood. Inderdaad afwachten zou goed kunnen dat je alsnog ongesteld bent.