Hi meiden, Omdat we nu een jaar bezig zijn proberen we wat meer 'ons best' te gaan doen en neem ik mijn cyclus even extra goed onder de loep. Vond altijd wel dat ik een vrij regelmatige cyclus heb. Vaak een positieve ovulatietest tussen dag 14-19 (19 zelden) Maar nu ik eens met andere ogen naar mijn onderschrift kijken vraag ik mezelf af of het echt wel zo netjes is. Wat vinden jullie? Bedankt vast en fijne dagen iedereen!
Hi Chantal! Het kan regelmatiger maar ik denk dat het een hele mooie cyclus is. Temperatuur je al? Dat geeft mij best wel wat inzicht! Succes!
Je cyclus valt absoluut binnen de normen van wat normaal is en is ook vrij regelmatig. Ik denk niet dat je je echt zorgen hoeft te maken daarover. Vanwaar je vraag/zorgen?
Wat maakt dat je wilt weten of je een regelmatige cyclus hebt? Het komt uiteindelijk toch neer op die paar dagen in de maand waarop je ovuleert. Deze kun je idd dmv temperaturen of ovulatietesten het beste vinden. Succes
Bedankt voor jullie reacties. Inderdaad komt het neer op die paar vruchtbare dagen. Maar omdat we nu een jaar verder zijn ga ik wat verder kijken en viel mijn cyclus mij op. Vond m ook altijd wel netjes maar af en toe wat kleine uitschieters. Ik dacht wellicht heeft dit ergens mee te maken waardoor het niet zo snel lukt. Ik temp niet dit lijkt me elke dag zo een druk. Wellicht toch maar eens proberen. We oefenen nog een paar maanden en hopelijk is het niet nodig om een afspraak bij de huisarts te maken. Fijne kerst!
Je hebt kans dat de huisarts ook eerst wilt dat je er 'gerichter' mee aan de slag gaat dus dmv temperaturen of testen klussen op de goede momenten. Door hier al een paar maanden mee aan de slag te gaan krijg je zelf meer inzicht in je cyclus en heb je deze stap straks al gehad. Succes!
Ja je cyclus is regelmatig te noemen. Je kan er wel zwanger mee raken. Mijn cyclus is erg vergelijkbaar met af en toe uitschieters. Wat ovulatietesten mij hebben geleerd is dat mn eisprong niet elke maand op dezelfde dag is. Wel blijft mn lf elke maand gelijk. Hier is het met zon cyclus wel gelukt iig
Ik vind het een regelmatige cyclus. Ik heb een soortgelijke cyclus, al zijn ze bij mij wat korter (tussen 25-31 dagen). Is voor ons dus geen belemmering geweest om zwanger te raken, als dat je zorg mocht zijn...