Bloedverlies (contactbloeding)

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Suzi98, 28 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hoi allemaal!

Ik vraag me eigenlijk af wie dit ook heeft meegemaakt tijdens een zwschap. Ik heb namelijk erge last van bloedingen aan m’n baarmoedermond, wat me ontzettend onzeker maakt in zo’n vroeg stadium.

De eerste keer was rond de 4w, toen ik het net wist. Toen ontstond het na de seks, met afvegen bloed. Na 1 dag gestopt.
    Baby groeit top, geen bloedverlies meer gehad en met 5+6 eerste goede echo gehad.

Afgelopen maandag met 8+1 ineens roze verlies met afvegen ‘s ochtends. Voor extra echo geweest en baby groeit nog steeds supergoed! Geen enkele oorzaak te vinden behalve die baarmoedermond. En ja hoor, ochtend na inwendige echo weer bloed met afvegen. Stopte al heel snel gelukkig.
    Vanochtend na ontlasting weer wat roze verlies met afvegen.

Nu na de seks (wat ik eigenlijk niet durfde maar goed met allebei ‘n hoog libido houdt t n keer op:roflmao:) weer bloed, helderrood. Ook met afvegen. Ik begin het echt beu te raken want ik ben continu onzeker en kan moeilijk iedere keer voor een echo gaan. Geen buikkrampen, stolsels, en het is super weinig en dus na aantoonbare reden.

wie o wie heeft dit ook gehad? Hoelang ging dit door? Wat heb jij eraan gedaan?

2. Kaktus

Kaktus Actief lid

4 jul 2021
    384
    261
    63
    Vrouw
    Ook gehad, bij mij echt helemaal zonder oorzaak. Na seks nergens last van, drukke dag ook niet, dus soms ineens. Bij 4 weken en na 15 weken ongeveer 3 keer per week tm iets van 25 weken. Laatst met 30 weken ook ineens weer bloedverlies.

Net als jij geen klonten, krampen of iets anders. Gaat tot op heden (bijna 32 weken ) goed met de kleine. En ik heb uiteindelijk ook niet meer voor elke keer de verloskundige gebeld. Als het niet meer werd hoefde dat niet zei ze. Wel rond de 17 weken keer uitgebreide check gehad bij het ziekenhuis waar niks uit kwam. In het ziekenhuis zeiden ze ook dat ze zich over bloedverlies dat minder is dan een euromunt en zonder klonten ook eigenlijk geen zorgen maken.

Suzi98 vindt dit leuk.
  3. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ah dankjewel voor de geruststellende woorden. Tis nu nog een beetje rozig bij afvegen, maar net zat er wel een mini mini stolseltje (grootte van sesamzaadje denk ik) bij. Maar denk dat dit alsnog geen kwaad kan? Pffff. Heb ook echt geen buikpijn of iets verder en alle klachten zijn er nog.

4. Kaktus

Kaktus Actief lid

4 jul 2021
    384
    261
    63
    Vrouw
    Ja dat heb ik ook wel eens gehad hoor. En het frustrerende is eigenlijk dat er niks anders op zit dan afwachten.. maar bij mij betekende het dus niks! Ik heb rood, roze, bruin, alles eigenlijk wel gehad zonder dat er een pijl op te trekken was (dus niet perse eerst roze of eerst rood of wat dan ook). Zit niks anders op dan wachten maar hopelijk geeft het je wat vertrouwen dat het bij mij niks negatiefs was.

Suzi98 vindt dit leuk.
  5. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Thanks, fijn om te horen. Had net vk ook nog maar even geappt en die zei ook daar hoef je je geen zorgen om te maken.
    M’n schoonmoeder is echoscopiste maar daar was ik dus maandag al ivm dat eerste roze verlies uit t niks, en haar werk is een eind rijden (50min heen 50 min terug)… dus ik wacht gewoon af. Het was nu ook wel echt direct na seks, dus duidelijke oorzaak. Zal vragen of ze volgende week nog een keer wilt kijken. 10 aug termijnecho duurt dan nog zo lang hahaha

Deel Deze Pagina