De titel rijmt mooi, maar dat is dan ook meteen het enige leuke Net vaginale gel ingebracht (Kruidvat eigen merk). Tering wat brandt dat inwendig zeg! Vroeg me af of dat wel normaal is en of dat wel zo hoort? Nu heb ik wel het idee alsof ik een inwendig scheurtje heb. Heb er momenteel ook aardig wat uitwendig, dus weet hoe erg het kan branden, maar dat was dan nog peanuts ivm. wat ik nu inwendig voelde Weet niet zo goed waar ik goed aan doe nu. Tis de bedoeling dat ik dit 7 dagen lang doe. Op deze manier zie ik daar best wel tegenop… *Edit: @Beheer: autocorrectie had er weer eens zin in Kunnen jullie in de topictitel het woordje ‘gek’ vervangen door ‘gel’ aub.?
Nu ja, normaliter wel ja. Punt is meer dat ik met twee kinderen zit voor wie ik momenteel niet zo makkelijk opvang kan regelen én met dat ik eerder een vaginale schimmelinfectie heb gehad met precies deze kenmerken. Dus had nu zoiets van: ik haal wel een goedje bij de drogist.
Ja snap ik wel hoor… Maar dat het zo brand… ik denk niet dat dat hoort misschien kan je dan gewoon zo’n ei kopen? Daar heb je er maar 1 van nodig… maar nu is het natuurlijk weekend dus misschien maar kijken of je toch naar de HA kan? Evt de kinderen dan maar meenemen en misschien als je belt dat je niet eens langs hoeft en gewoon doorkan naar de apotheek
Die had ik eigenlijk ook gehoopt tegen te komen (omdat ik die toentertijd ook via de HA voorgeschreven had gekregen en die goed werkte), maar wist het merk niet meer. En had eigenlijk het idee dat al die dingen hetzelfde waren (dus wist ook niet dat dit een kuur van 7 dagen was ipv. 1x inbrengen en klaar) dus heb enkel naar de prijs gekeken dit keer
Canesten pil met applicator is hier het enige wat helpt. Sterkte! Dat branden lijkt me niet normaal en geen pretje.
Ik zou absoluut stoppen met de gel (heb je waarschijnlijk al gedaan) en van Canesten zo'n eenmalige pil kopen. Sterkte
Hoe is het nu? Dat enorm branderige gevoel herken ik alleen van een Baarmoederslijmvliesontsteking die ik na de bevalling van baby M opliep en er veel te lang mee doorliep. Enerzijds omdat ik er niet op tijd bij was, anderzijds omdat het om een resistente bacterie ging. Man man man wat een ellende. Ik heb een aantal AB kuren nodig gehad, maar dat lijkt me bij jou absoluut niet het geval. Ik kan me dus wel voorstellen dat het gevoel hels is. Ik kon letterlijk niet meer lopen of zitten en zat echt te brullen in de auto toen ik mijn zoon op ging halen van school. Pas toen ben ik gaan bellen, ook wel erg dom van mijzelf. Dus: altijd bellen!