miskraam??

Discussie in 'Miskraam' gestart door tally22, 11 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tally22

tally22 Lid

31 okt 2012
    86
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hallo,
    2 september positief getest! Super super blij! Dag erna een cb test gedaan gaf aan 1-2 weken zwanger! Die zelfde dag kregen we te horen dat mijn vader ernstig ziek is! Vanaf die dag zijn we op uitslagen aan het wachten of ze nog iets voor hem kunnen doen! ! Vreselijke dubbele emotionele week!
    Nu had Ik eergisteren een veeg bruine afscheiding, gisteren ook weer! Smiddags bij de vk geweest ( is een goede vriendin van me) ze heeft geprobeerd uitwendig en ibwendig en echo te maken, helaas was er nog niks te zien! Mogelijk ben ik minder lang zwanger ivm met mijn lange cyclussen. Vanmorgen heel klein beetje helder rood bloed daarna weer bruin. Vk gebeld moest me nog zorgen maken zolang het niet op een gewone menstruatie leek! Vanmiddag kwam moeders voor moeders, wat ik bang voor was gebeurde, test was negatief! Dus ik zit nu te wachten op een miskraam van een kleintje dat zo gewenst was! Vreselijk! Heb nog een hele kleine hoop, maar ben erbang voor! Ik wilde dit verhaal gewoon even kwijt!

2. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Heb heel vaak gehoord dat de testen die gebruikt worden bij Moeders voor Moeders negatief zijn terwijl er wel gewoon een zwangerschap is.
    de 2voor5 euro testen van de Kruidvat zijn schijnbaar vrij gevoelig. Misschien die even doen?
    Hier zelf met 8+4 geen kindje op de echo te zien alleen een ring. 3 weken later bleek ik toch echt ruim 11 weken zwanger.

In elk geval heel veel sterkte in elk geval de komende dagen met afwachten. Hopelijk mogen jullie toch over niet al te lange tijd een kindje in de armen sluiten.

3. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Helaas eenzelfde ervaring gehad. Positieve test en toen kwam moeders voor moeders. Test was nog maar heel licht positief en de dag daarna kwam de buikpijn en het bloedverlies.

Ik hoop voor jou dat het wel goed afloopt !!

Succes!

4. tally22

tally22 Lid

31 okt 2012
    86
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik ben er heel bang voor! Blijf bruin vloeien met piep kleine klontjes, lijkt ook langzaam rood te worden. Als het zo blijft doe ik woensdag en cb test om te komen of hij langer dan 1-2 weken aan geeft? En donderdag heb ik ook nog een echo gepland staan! Maar alles in mij zegt dat er niks meer is! Ben er vreselijk verdrietig van! !!!!
    Ik stopte vanavond mijn kleine man in bed en moest gewoon huilen omdat ik besefte Hoe bijzonder het is dat er zo een mooi kindje in bed ligt met alles erop en eraan!

Weet iemand hoe erg het is als zo een vruchtje met 6 weken afkomt? Voel ik dat van tevoren aankomen of kan me dat bv ook in de winkel gebeuren of op het werk?

5. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Dat voel je amper, ik heb 2 x miskraam met die termijn gehad en t leek gewoon ongesteldheid. Vruchtje is zo klein met die termijn. N rijstkorrel dus dat merk je niet. Je zal wel wat krampen voelen, maar dat hoeft niet.

6. Logan

Logan Niet meer actief

Als je vorige week 1-2 op de cb had, zou je nu 2-3 moeten hebben. De testen van Mvm meten vanaf 500, dus erg ongevoelig. Toch denk ik, uitgaande van de cb dat je dan toch een tuurstreep zou moeten hebben op de Mvm test. In combinatie met je bloedverlies vrees ik het ergste.
    Heel veel sterkte, een miskraam is heel naar :(

7. tally22

tally22 Lid

31 okt 2012
    86
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dan kan ik het waarschijnlijk ook niet herkennen zeg maar? Zodat ik weet dat het eruit is?

8. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik heb t nooit herkend, maar omdat je best veel stolsels verliest dan en je baarmoederslijmvlies ook afgestoten word verlies je veel rommel, dus dan valt t niet zo op. Zelfs met 10 weken amper gezien.

9. tally22

tally22 Lid

31 okt 2012
    86
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb de mvm test net weggegooid, voordat ik dat deed Nog ff gekeken, zat idd eeen tuurstreep, maar ga er vanuit dat die niet meer telt zo lang na de test!

10. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Je zou altijd nog een keer een clear blue kunnen doen, maar als je 2 sept een positieve test had, ben je nu anderhalve week verder, zou je hcg echt veel meer dan 500 moeten zijn.

11. tally22

tally22 Lid

31 okt 2012
    86
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    De stolsels hebben de grote van kruimels, lijkt opgedroogd bloed. Het verlies van bruin is ook nog steeds geen maandverband vol, ma ik ben gewoon aan het wachten erop, heb ook geen menstruatie pijn ofzo helemaal niks!

12. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Lastig! Ik weet zelf hoe klote t is. Ik heb nooit pijn gehad met n miskraam, gewoon aan t begin wat steekjes en daarna klaar. Ongesteldheid doet meer pijn. Maar hopelijk valt t bij jou mee of loopt t toch goed af.

13. tally22

tally22 Lid

31 okt 2012
    86
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb nu definitief alle hoop over boord gegooid! Klontjes worden groter!

14. Logan

Logan Niet meer actief

Sterkte. :(

15. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Wat een treurig nieuws.... Ik had ook met 6 weken de miskraam en het was een heftige ongesteldheid met ook buikpijn. Heb een echo gehad om te kijken of alles goed weg was..... Heel veel sterkte in ieder geval !!

16. Angel198530

5 sep 2015
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    heel veel sterkte
    ook ik vandaag helder rood bij afvegen echo gehad en vruchtje zit er nog wel
    nu nog maar heel klein beetje bruinig met afvegen maar wel nog steeds krampen :(

17. tally22

tally22 Lid

31 okt 2012
    86
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Pfff die onzekerheid is zo vreselijk! Hier is gisteren als gestopt smiddags! Qua hoeveelheid heeft het totaal niet op een menstruatie geleken! Qua pijn ook niet! Weet dus nog niet waar ik aan toe ben? Begin zelfs weer te twijfelen aan de test van mvm. Zou de urine te oud zijn geweest? Was het wel de eerste urine van de dag? Was het potje wat ik gebruik het wel goed schoon? Weet dat ik mezelf alleen maar gek maak! Zal over een paar dagen wel doorzetten!

Heel veel succes angel198530! Het kan heel goed wel goed gaan! !! Krampjes gaf ik ook bij mijn eerste zwangerschap, dat maakte me toen onzeker! Soms was het even zo erg dat ik zeker wist dat dat het mis was! En bloed kan ook zoveel oorzaken hebben! Heel veel succes!

18. tally22

tally22 Lid

31 okt 2012
    86
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik kon het niet laten! Ik heb een predictor test gedaan! En deze was negatief! Weet nu waar ik aan toe ben! Ben benieuwd of ik nu wel nog meer ga verliezen of dat het dit was? Anders misschien even laten checken Door de gyn? Of is dat niet nodig? Hopen dat we snel zwanger raken van een blijvertje!

19. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Ik zou inderdaad wel even contact opnemen, of ze je dan willen zien is aan hun en wanneer je het maar zeker.

Deel Deze Pagina