Als sterrenouder terug het ICSI-traject in, ...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door biepje80, 17 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. biepje80

biepje80 Actief lid

14 mei 2016
    193
    32
    28
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Zijn er hier nog sterrenouders die na het verlies van hun kindje terug beginnen aan een IVF of ICSI- behandeling? Midden november vorig jaar werd ons zoontje totaal onverwacht stil geboren, oorzaak onbekend. Hij is er gekomen door ICSI (2e terugplaatsing, een cryotje). We waren zo blij met de komst van ons mannetje,het verdriet hem te verliezen is even groot als de liefde die we voor hem voelen. Hij was zo mooi, en zo fantastisch dat we heel graag nog een tweede kindje zouden willen. Maar het moet nu eenmaal via ICSI.

2. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hoi, wat ontzettend heftig, wat is t leven dan toch oneerlijk:(. Hier gelukkig geen ervaring mee, maar ik kon niet zomaar weg klikken... hoop dat je snel een nieuwe zwangerschap met levend kindje als resultaat mag meemaken. Heel veel sterkte met t verlies, en heel veel succes in de nieuwe poging.

3. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik kon niet wegklikken zonder te reageren. Wat intens verdrietig.

4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja ook ik kon niet zomaar wegklikken. Geen ervaring mee maar wat ontzettend heftig. Ik hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn en dat alles goed mag gaan!

5. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Pfff, ik kan ook niet meepraten, merk dat ik het wel heel heftig vind om te lezen. Ik wens jullie heel veel sterkte toe samen.

6. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Verschrikkelijk, wat een vreselijk verdriet voor jullie! Niemand die dat kan begrijpen denk ik. Ik wil je heel veel sterkte wensen. Ook in de weg naar jullie 2e kindje!

Deel Deze Pagina