Goede middag, Ben een beetje ongerust en dacht ik ga mijn vraag hier maar eens neerzetten hoop dat iemand een antwoord heeft. Ik heb al sinds een paar weken af en toe het gevoel, dat als ik mij druk maak of moe ben, dat er iets uit mijn vagina komt (eens soort bult?! weet het niet beter te omschrijven........het lijkt net of er een balletje tussen zit, ik ga dan altijd even naar het toilet om te plassen en daarna is het meestal weg nu werd ik net even boos op mijn dochtertje en voelde het dus weer, ik heb toen mij handen gewassen en even gevoeld......nou ik ging 1 cm met mijn vinger na binnen en stootte op een soort ronde harde bal??????!!!!!!! ik schrok hier best van.....ben toen weer na het toilet geweest en nu is het hele dikke weer weg, alleen vreemd voelt het nog wel een beetje. Ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat het is......heb iets gelezen over verzakkingen, als het dat zou zijn is dat dan gevaarlijk????Ik ga woensdag naar de gyn dus leg het daar ook even voor, maar wil graag rustig de zondag af maken liefs een beetje ongeruste moeder..........
hoi het lijkt inderdaad een beetje op een verzakking al sik je verhaal lees. Komt goed uit dat je woensdag naar de gynaecoloog gaat, kan die er even naar kijken. Kan verder geen kwaad, is alleen vervelend. Mirjam
Ben vandaag geweest, en het is dus iets anders. Van binnen is mijn baarmoederhals aan het opengaan (trechter) en ik moet nu liggen en woensdag moet ik er weer heen om te kijken hoe het is, of het verder open is gegaan. Er zijn geen weeen dus dat is mooi, maar ben wel een beetje geschrokken dus liefs Esther
hoi Esther, je baarmoederhals of baarmoedermond? Was het ontsluiting of heeft ie dat niet gezegd? Sterkte in elk geval! Mirjam
baarmoederhals word korter doormiddel van een trechter (in duitsland) dat schijnt niet goed te zijn, die trechter dank je wel liefs Es