Vandaag 11 weken maar omdat ik nog steeds bang en onzeker ben, vooral omdat kwaaltjes afnemen, hebben we voor morgen een afspraak gemaakt bij een echo bureau. Wat zal ik blij zijn als het morgen 13.45 is!! Wilde ik alleen even kwijt !
Wat fijn dat ze jou die zekerheid willen bieden! De kwaaltjes nemen ook af he! Rond de 12 weken went je lichaam er wat meer aan
Ja is dat zo? Ik vind het maar eng allemaal. We hebben het zelf geregeld hoor. Volgens mij kan je zoveel als je wilt toch een echo krijgen, als je er maar voor betaalt. Haha!
Veel succes deed er ook zoveel bij me oudste aangezien ik daarvoor een miskraam had met 10 weken. Succes x
Maakt dat iets uit? Al wilt ze 100 echo's als zij daar gerust gesteld mee is. ShallY veel succes morgen
Ach het blijft ook zo spannend. Vind ik ook hoor. Krijg nu gelukkig wel meer vertrouwen. Heb ook al 5 echo's gehad dan wel ook vanwege medische noodzaak maar oh wat vond ik dat prettig even de bevestiging dat ons kleintje het goed maakt.
Doe even niet zo hysterisch zeg zo te reageren. Ik vroeg het toch gewoon? Laat maar, ik heb al geeneens zin meer om op deze manier op je topic te reageren. Zoek het lekker uit zeg!
Oh ben je alweer zo ver zeg, wat goed! De tijd lijkt wel gevlogen, al zal dat voor jou vast anders voelen. Ik hoop dat je een mooi spartelend beebje ziet morgen.
Ja dat had gekund, miekie. Maar ze had ook gewoon kunnen vragen wat ik precies met mijn vraag bedoel en dan antwoorden hoeveel echo's ze dan heeft laten doen. Daar was ik ook gewoon even benieuwd naar. Ik wist niet dat die mogelijkheid bestond namelijk om zelf op eigen verzoek meerdere echo's aan te vragen. Het bracht me juist op een idee aangezien ik zelf ook nogal onrustig ben of alles nog goed is daarbinnen. Maar goed, het 'kwaad' is al geschied, en ik kom hier niet om ruzie te zoeken. Het is allemaal al spannend genoeg, laten we het dan relaxed houden met elkaar
Sorry sylvia maar het kwam nog al aanvallend over. Maar ik vroeg alleen of het uitmaakt hoeveel ik er al gehad heb en daar bedoel ik verder ook niks mee dus kan jij ook verkeerd opgevat hebben. Dus nogmaals sorry. Ik heb de eerdere echo's o.a. op verzoek gehad in het ziekenhuis omdat ik in de mmm heb gezeten. Nu ik overgedragen ben aan de vk heb ik geen echo's meer dus daarom gaan we naar een echo praktijk.
Geeft niks shally, het is al goed zo ik hoop dat je een goede echo hebt! Ik ga binnenkort ook eens kijken of ik een extra echo kan krijgen.
De bevestiging is altijd fijn! Ik heb tot 15 weken 4 echo's gehad (medische oorzaak) maar ben zooo blij als we de 20 weken echo hebben. Die 5 weken duren best lang Succes morgen!
Spannend! Ben nu 16 wkn en heb er 3 gehad. Gewoon mazzel hoor! Eerste keer was om te kijken of er idd wat zat, bij de intake bij de verloskundige met 6 wkn. Toen met 11 wkn de termijnecho, week erna had ik controle bij verloskundige en ze kon het hartje niet vinden met de doppler. Termijnecho was ook moeilijk, kleintje lag nogal diep dus verwachtte al dat ze niks kon vinden. Toen heeft ze het echo apparaat maar even gebruikt, wel leuk hihi! Ben zelf heel nuchter, maak me niet snel ongerust. Maar kan me voorstellen dat alsje dat wel hebt, om welke reden dan ook, dat het fijn is om gerust gesteld te worden met een extra echo.