Hallo, Ik ben in DD onder behandeling en krijg morgen mijn derde infuus, omdat het innestelen niet goed gaat. Nu lopen de kosten behoorlijk op en wil ik eigenlijk de Intralipid zelf aanschaffen. Bij mijn eigen apotheek kan ik enkel 10 zakken afnemen, maar dan moeten ze nog wel het Duitse recept accepteren, waar ik een hart hoofd in heb, want de Utrogestan moest ik laten omzetten naar een Nederlands recept van mijn eigen huisarts. Mijn huisarts zal dat zeker niet doen bij de Intralipid, omdat deze het middel niet kent. Iemand suggesties? (ander ziekenhuis, etc...) Ben benieuwd!! Groetjes, K.
heb geen suggesties, weet alleen dat ik nooit problemen heb gehad met duitse recepten in nederland...ook de utrogestan niet trouwens..
Hoi kaltje, Mijn apotheek doet niet moeilijk over buitenlandse recepten! Ik wil ook graag de infuzen in nederland laten doen. Ik ben het al aan het regelen in mijn zkh, ik wordt maandag gebeld of het kan. Ik zal je wel laten weten als het gelukt is en of ik ook de intralipid heb kunnen regelen! Liefs Bbibi
Ik heb ook nooit problemen gehad hoor, met recepten uit DD ... Ik heb zelfs DHEA op recept bij mijn apotheek kunnen halen hoor .. Heeft je apotheek aangegeven daarmee problemen te hebben, of ging je daar zelf vanuit?
Hoi Strijkkraal, Ze deden woensdag moeilijk over de utrogestan. Echter, gister nog even gebeld en gaven aan dat het waarschijnlijk onwetendheid van de medewerker was. Dat scheelt alweer. Bbibi, Ben erg benieuwd naar jouw ziekenhuis!! En via welke arts je dat dan kunt regelen! Groetjes, K.