Ga nu toch na heel veel lezen hier zelf posten! Afgelopen woe (waarschijnlijk 10 dagen na eisprong) had ik een positieve zwangerschapstest, heeeel licht maar er was een streepje! Do was dit streepje duidelijker maar vrijdag had ik helaas een negatieve test... vanmorgen voor de zekerheid toch weer een test gedaan en idd negatief Maar tot nu toe nog geen druppel bloed gezien... hoe lang kan dit duren? Wel binnen een week of kan het langer duren? Ga morgen op vakantie, lekkere timing dus! Gr, Marietje
Cyclus is erg onregelmatig maar ben onder behandeling bij gynaecoloog en nav echo's weet ik dat mijn eisprong rond 5 juli was. En ik heb 2 positieve testen gehad...
Tja als het zo vroeg mis gaat is er wrs iets met de innesteling niet goed gegaan. Ik zou het aan de gynaecoloog navragen als je daar toch over behandeling bent. Hoe lang is je lf?
Wij hebben dit in begin van MMM meegemaakt. Getest op ongeveer 10 en 11 dpo en die waren heel licht positief. Daarna negatief. Uiteindelijk op ongeveer 16 dpo ongesteld geworden terwijl ik normaal LF van 14 dagen had. Hoewel wij het nooit een (vroege) miskraam hebben genoemd was ik er toch wel even meer stuk van dan een "gewone" ongesteldheid. Sterkte!
Dit noemen ze een biochemische zwangerschap. Een bevruchting zonder goede innesteling. Je wordt waarschijnlijk gewoon ongesteld. Dit wordt in de medische wereld geen miskraam genoemd. En dit is eigenlijk het risico van vroeg testen.. Hoop dat de volgende ronde raak is voor je!
Nou dat vroeg ik me dus af, hoelang het dan kan duren voordat ik ongesteld wordt... inmiddels al 8 dagen na de negatieve test en nog geen druppel bloed gezien. Mag do langskomen bij de gyn mocht ik nog niet ongesteld zijn dan.
Ja eisprong was zeker. Donderdag ook nog een test gedaan voor de zekerheid maar echt negatief. Ik wacht donderdag maar gewoon af...