Miskraam? (let op:foto!!!)

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Madelie, Nov 5, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,479
    8,738
    113
    Goedemorgen verloskundige,

Ik was 6 +4 weken zwanger. Maandag kreeg ik bruinverlies bij het afvegen wat de volgende dag doorzette. Later op de dag werd het bruin helder rood.
    Vanmorgen met naar het toilet gaan verloor ik wat op de bijgevoegde foto staat. Ik heb geen buikkrampen gehad en het bloedverlies was minder dan tijdens mijn menstruaties. Kunt u mij vertellen wat ik verloren heb?
    De foto heb ik naar de verloskundige gestuurd maar ze kan pas einde van de dag terugbellen.
    Is dit het vruchtzakje?

Vriendelijke groet, Madelie
    View attachment 427122

2. Monique

Monique Verloskundige

May 6, 2014
    1,572
    0
    0
    Hallo Madelie,

het ziet er inderdaad uit als vruchtzakje en kan je er helaas vanuit gaan dat je een miskraam gehad hebt. Ik zou je adviseren met de verloskundige te overleggen of er een echo nodig is om te kijken of er niets achtergebleven is in de baarmoeder. Veel sterkte toegewenst.

Groetjes Monique

3. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,479
    8,738
    113
    Dank je wel voor je antwoord.

Kon toch met spoed bij de verloskundige terecht voor een echo omdat ze het raar vond dat ik zo weinig bloed had verloren en geen krampen heb gehad. Baarmoeder blijkt niet leeg te zijn. Er zit nog een vruchtje! Met een kloppend hartje! Dit voelt zo bizar!

4. Monique

Monique Verloskundige

May 6, 2014
    1,572
    0
    0
    Wat een goed nieuws! Ik kan me voorstellen dat dit bizar voelt. Heeft de verloskundige aangegeven wat het geweest is wat je verloren hebt? Is het mogelijk dat deze zwangerschap begonnen is als tweeling en dat je een vruchtzakje verloren hebt? Een goede zwangerschap toegewenst!

Groetjes Monique

5. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,479
    8,738
    113
    Het zag eruit als een vruchtje zei ze.
    En ze zat al aan een eventuele meerling zwangerschap te denken omdat ik niet de typische klachten van een miskraam had. Dat benoemde ze al aan de telefoon, maar ik voelde me zo niet zwanger meer dat dit naar mijn idee niet zo zou zijn.
    Maar wel dus!

Hartelijke groet Madelie

Share This Page