Hallo dames, ik heb een vraag maak me best zorgen. ik heb een miskraam gehad een paar maanden geleden. Nuheb ik bij me vorige menstuatie veel pijn in me maarmoeder, brand lijkt het wel is dit normaal? Kan iemand me aub antwoord geven? liefs smaya _________________
Dat heb ik ook sinds mijn laatste miskraam. Het lijkt ook per maand erger te worden bij mij. Als het volgende maand bij mij nog zo is of erger is dan ga ik langs mijn HA. Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig wat het kan zijn. Heel veel sterkte meis want dit is geen fijn gevoel.
Erg herkenbaar! Na m'n 2e mk was mijn menstruatie veel heftiger dan normaal. Na de 3e mk was mijn 1e menstruatie erg heftig en nu de laatste menstruatie was weer erg minimaal! Hoe dat kan, geen idee?
Bij mij is het ook herkenbaar en ben het hier op het forum ook vaker tegengekomen dat vrouwen na hun mk meer last van de menstruatie hebben. Waarom weet ik inderdaad ook niet.
HEEEL herkenbaar, ben gewoon serieus bang om ongesteld te worden. Heb ook heel veel bloedverlies en enorm veel stolsels. Ik ben al bij de gyn geweest omdat de HA mij zonder te kijken schimmelspul wilde geven, terwijl ik helemaal geen schimmel heb. Hij kon niks afwijkends vinden (de gyn dan) en als het zo blijft (wat dus is) moet ik volgende maand terug. Hoop dat het deze maand gewoon weer normaal is want lig echt te kronkelen in mijn bed elke keer. Hoop ook voor jou dat het minder wordt, en anders gewoon naar de gyn gaan.