bloedverlies = eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ster, 9 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Vroeg me af of het kleine beetje bloed wat ik altijd verlies tijdens de eisprong ook echt de eisprong op dat moment/ tijdstip geweest is? Of kan het zijn dat je bv. 's ochtends wat bloedverlies heb maar dat het ei al de avond er voor gesprongen is? Want als dat wel op hetzelfde moment is dan weet ik dus precies wanneer mijn ei gesprongen is.....
    Of denk ik er nu weer veel te diep over na?? ;)
     
  2. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Niet veel mensen die dit hebben of antwoord weten? En wat nu het gekke is deze keer heb ik geen bloedverlies gehad......... snap er niks meer van hoor. Had afgelopen donderdag een positieve ovulatietest dus het ei zou nu onderhand wel gelegd moeten zijn. Maar misschien heb je niet altijd een bloedverlies tijdens je eisprong. Wel heb ik ongelovelijke krampen de hele tijd. Het begon vorige week woensdag met steken bij de eierstokken en een zeurend gevoel in mijn onderbuik. Echter vandaag voel ik nog steeds een zeurend gevoel in mijn onderbuik........ Ik heb echt geen idee wat dit allemaal betekent, ga proberen rustig af te wachten ;)
     
  3. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik kan je er ook niet mee helpen ster.
    Je zal helaas moeten afwachten (net als ik en alle andere)

    In ieder geval sterkte ermee!!
     
  4. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Hoi Ster
    Ik heb ook 2 keer een kleine bloeding gehad rond mn eisprong..
    De laatste keer op de 8ste dag en de dagen erna echt heel veel buikpijn gehad terwijl ik op de 17de dag pas rekbaar slijm had dus ik weet het ook niet hoe het nu zit...
    Ik heb al met de dokter erover gebeld en die zei het is een eisprong bloeding maar als ik dan weer op de afscheiding moet afgaan....
    We klussen gewoon maar om de dag en hopen dat het goed komt ;)

    liefs liselotje ;)
     

Deel Deze Pagina