Weer een vraagje over mijn cyclus na een miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door sandra, 10 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra

sandra Fanatiek lid

Ik weet niet of iemand hier ervaring mee heb. Drie weken geleden ben ik begonnen met bloeden, twee weken geleden ben ik het vruchtje verloren. Nou dacht ik gisteren dat mijn ei eraan kwam, want ik had vruchtbaar slijm. (vrijdag en zondag geklust)
    Maar nu was vanmorgen dat slijm weg en heb ik rode afscheiding, twee weken na mijn miskraam, kan het zijn dat ik nu al ongesteld ga worden? Snap er helemaal geen snars meer van :p

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Die rode afscheiding herken ik wel na een mk. Als het meer wordt dan alleen slijm, of erg blijft fluctueren, dan zou het toch een restje kunnen zijn en dan zou ik wel echt even een echo laten maken en ook hcg laten prikken.

Suus

3. sandra

sandra Fanatiek lid

Ik heb vorige week een echo gehad en daar was alles schoon, ik test nog wel positief, maar een heel licht streepje

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Op de echo zien ze helaas niet altijd alles, maar zolang bloedverlies niet erger wordt, zou ik me geen zorgen maken. Gewoon ff in de gaten houden.

Suus

5. sandra

sandra Fanatiek lid

Bedankt voor je antwoord, hier is de rode afscheiding alweer weg, dus toch niet ongesteld geworden, leek me al zo raar twee weken na mijn miskraam.

Deel Deze Pagina