geachte verloskundigen, ik ben nu ongeveer 6 weken zwanger sinds vorige week had ik roze verlies de gehele weekend toen is het opgehouden en nu sinds donderdag heb ik helderrood tot donkerroood bloedverlies het is niet zo dat het uit komt lopen maar puur met afvegen en heeeel kleien beetje op de maandverband. nou ben ik vrijdag geweest vooor eeen echo en de baby was heeel klein wel begon zijn hartje te klopppen maar nu houdt het dus aan en zit er helemaal doorheen krijg ik nu een miskraaam of waar heeft mijn lichaaam last van wel voel ik me nog zwanger af en toe steken in mijn liezen en nu ook beetje misselijk en de buik is ook nog steeds groot.... ik weet het ik moet afwachten maar is zo moeilijk vooral die onzekerheid van gaat het nu goed of gaat het verkeerd. want als je een miskraam krijgt houdt het bloeden dan aan en wordt het steeds meer want bij mij is het beetje en dan is het over ik snap er niks meer van hooop dat u een antwoord heeft op mijn vragen. mvg viktoriya
Hallo, Je kan helaas niks anders dan afwachten. Het verschilt per dame hoeveel bloedverlies je hebt bij een miskraam en hoe lang het aanhoudt dus helaas is daar niks over te zeggen. Heel vaak is er ook geen reden te vinden waarom je bloedverlies hebt terwijl het wel een goede zwangerschap is. Er kan helaas nu niet gezegd worden of het goed is. Blijft het bloedverlies aanhouden neem dan contact op met je verloskundige zodat de echo herhaald kan worden. Succes. Groetjes Ineke