Bloedverlies en afnemende kwaaltjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Elyssa90, 23 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat spannend heh! Bij zowel mijn dochter als de miskraam bloedverlies gehad... nu had ik net ook voor het eerst weer blied :( gelukkig mag ik morgen al voor de echo. Durf amper naar de wc...

2. Elyssa90

Elyssa90 Lid

23 dec 2015
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is je echo gegaan vogeltje85?

3. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Ik hoop ook dat je echo goed was, Vogeltje. En hopelijk ook geen bloed meer?

Hier vanochtend helaas wel weer een druppel, maar gelukkig maar heel weinig. En nu is het weer weg.
    Pff... nog 1 dagje wachten, het lijkt wel een eeuwigheid.

4. Elyssa90

Elyssa90 Lid

23 dec 2015
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Duurt lang he......
    Hoe laat mag je morgen Kaila

5. Blue lady

Blue lady Bekend lid

29 mrt 2015
    665
    438
    63
    Ik heb 24 dec bij en zwangerschap van ruim 8 weken ook bloedverlies gehad. Gelukkig mocht ik die middag nog voor een echo komen. Alles zag er gelukkig goed uit.
    Volgende dag weer wat bloedverlies gehad, gevolgd door een dag niet en toen een dag wat oud bloed.
    Ook ik mag morgen weer voor een echo, dus ik snap de spanning en stress heel goed, ik knijp hem ook weer.
    Wel super raar dat je niet direct voor een echo mocht komen! Scheelt een hoop zorgen en stress. Niet echt goede zorg van de verloskundige vind ik.

6. Elyssa90

Elyssa90 Lid

23 dec 2015
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zou idd een hoop zorgen schelen......
    De VK zei dat het nog geen zin had om te komen omdat je dan wellicht wel een vruchtje zag, maar je nog geen hart actie hebt dus je niet weet of t leeft of niet. (Met 6 weken dan)

7. Adinka

Adinka Actief lid

1 okt 2015
    333
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb al bijna 4 weken bloedverlies. De eerste 2 weken alleen maar bruin, maar iedere dag, de hele dag door kleine beetjes. De afgelopen 2 weken soms bruin, soms rood, soms een dag niet, dag erna weer veel.
    Word er ontzettend onzeker van. Heb 2 keer de verloskundige gebeld en kon beide keren een paar uur later al terecht. Op de echo's zag alles er perfect uit. Ze denken aan een scheurtje in m'n baarmoedermond.. Heel veel succes met wachten!

8. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gelukkig was de echo goed! Mooi kindje met sterk hartje. Naast het vruchtzakje zat een kleine holte met bloed. Onschuldig en niks om zorgen over te maken. Daarom zal ik af en toe bloedverlies hebben of mijn lichaam lost het zelf op. Sterkte nog even met wachten! Bij mijn miskraam had ik echt elke dag continu bruinverlies...

9. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Fijn, vogeltje! Dat is wel een opluchting. Zeker omdat er nu ook een verklaring is gegeven voor je bloedverlies. Dan schiet je toch wat minder snel in de stress, kan ik me voorstellen.

Ik mag morgen om 11 uur, Elyssa. Jij?

10. Elyssa90

Elyssa90 Lid

23 dec 2015
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig vogeltje!!
    Ik mag om 15.30.
    Sterkte straks! Duimen voor goed nieuws.

11. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fijn om te horen ! Bij mijn vorige zwangerschap precies hetzelfde gehad. Ik dacht toen ook dat het game over was. Zoveel stolsels en bloed pfff. Gelukkig goed gekomen

12. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Jaaaaaaaa! Alles was goed!
    8,2 mm en een mooi kloppend hartje!

De bloedingen konden gelukkig ook verklaard worden. Er is een bloedingkje buiten mijn baarmoeder, maar die wel dichtbij mijn baarmoederhals zit. Soms komt het bloed er via die weg uit. Had hij aan de andere kant gezeten, had ik het waarschijnlijk niet eens gemerkt. Dan was het gewoon door mijn lichaam opgeruimd.
    Het was ook duidelijk op de echo te zien waar die bloeding zat als een zwart vlekje. Ik zal de komende weken waarschijnlijk nog steeds wat blijven verliezen tot dat helemaal weg is. Een enorme opluchting!

Elyssa, ik hoop heel erg dat het bij jou het zelfde is!

13. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat fijn! Hoop dat het bij jou ook goed is elyssa!

14. Elyssa90

Elyssa90 Lid

23 dec 2015
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn!
    Hier ook goed nieuws!!!
    10,2mm en een kloppend hartje.
    Fijn en wat een opluchting pfff....
    Durf er nu van te genieten en wil het stiekem in ene aan iedereen vertellen 😆

Top dat er ook positieve verhalen zijn omtrent bloedverlies.
    Onzekere zwangeren die hierop googelen en bij zoiets als dit terechtkomen is het dan misschien geruststellend.

Happy de peppie!

15. Elyssa90

Elyssa90 Lid

23 dec 2015
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij overigens geen verklaring voor het bloedverlies.

Deel Deze Pagina