Bloedverlies en andere zwangerschapssymptomen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jennifer23, 4 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennifer23

15 aug 2014
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vorige maand in het ziekenhuis gelegen wegens onbekende buikklachten, toen flink gebaald dat we mijn eitje hadden gemist. Deze ronde eigenlijk weinig mee bezig geweest.

Heb een vrij vaste cyclus van 36 dagen, maar deze ronde werd ik na 29 dagen ongi.. Mijn ongesteldheid voelde heviger dan normaal en duurde ook 2x zolang, dus toch maar contact gezocht met de huisarts, zou je niet zwanger kunnen zijn, nja lijkt me niet met al dat bloed maar we doen een test, en nog een.. nja 2x positief HUH hoe kan dit dan..

Doorverwezen naar gyn ivm het bloeden, hcg geprikt was op cd 35 slechts 9.. Of een beginnende zwangerschap of een miskraam gehad.. Nja goed al lang blij dat na 8 dagen het bloeden was gestopt en het afwachten kon beginnen.. Begin ik vanmorgen ineens weer te bloeden. Terug naar de gyn inwendige echo gehad, bleef op 1 punt wel stilhangen maar zei daarna dat het nu nog te vroeg was om er iets van te kunnen maken.
    Volgende week nog een keer HCG prikken..

Nou ben ik retemisselijk, heb gespannen borsten, krampen onderin (geen ongi krampen) wat duizelig en flauwtjes...

Iemand ervaring met zoiets geks? Wil me niet teveel zorgen maken, en durf zeker al niet te hopen op een zwangerschap nu, maar het spreekt elkaar allemaal zo lekker tegen.

Liefs Jennifer

2. Jennifer23

15 aug 2014
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier mijn test van zondag (1 dag overtijd)

Bijgevoegde bestanden:

3. moon81

moon81 Actief lid

22 apr 2010
    230
    0
    0
    Utrecht
    Geen ervaring mee, spannend zo. Maar de test is duidelijk positief!

Deel Deze Pagina