het is misschien raar. maar kon het nog steeds niet bevatten dat er een klein wondertje in mij groeit. daarom heb ik gisteren nog maar eens een zwangerschapstest gedaan om er zeker van te zijn terwijl het ookk al 100%zeker was. zijn er meer meiden die dat doen. of is dit gewoon super stom?
Gefeliciteerd Friezin! En maak je niet druk! Volgensmij heb ik al 5 testen gedaan haha pas sinds vrijdag ben ik gestopt met testen.. Kon t niet geloven
Haha niet stom hoor! Zeker bij de eerste is het een gek idee, maar ik ben nu zwanger van de tweede en kan het ook nog niet bevatten! Als je dan een echo ziet denk je van: zit dat frummeltje in mijn buik? En bij de eerste hield ik dat de hele zwangerschap. Ik denk nu ook wel. Het is gewoon zo abstract! Maar o zo mooi
ja ik vind het echt een heel raar idee dat er nu iets in me groeit, vind het zo ontzettend gaaf. en dan ondertussen kan ik het niet geloven. mijn vriend geloofd het ook nog steeds niet. en die is nog steeds zo van weet je het wel zeker dat je zwanger bent. zou je niet nog eens testen .... hhaaha gelukkig ben ik dus niet de enige
Haha heel normaal! Ik heb er ook wat doorheen gejaagd, na al die negatieve testen dacht ik dat het een foutje was van de test Maar als je buik straks gaat groeien dan wordt het pas echt voor je gevoel, en als je de kleine voelt bewegen. Het blijft een heel vreemd en bijzonder fenomeen, dat ervaar ik nu nog steeds zo, en voor een man is het ook weer een heel stuk verder weg en nog gekker eigenlijk.
Gefeliciteerd! Herkenbaar hoor, ik heb ook meermalen getest. Zie dat je in Wirdum woont, leuk, daar heb ik in m'n jeugd heel veel tijd doorgebracht
Gefeliciteerd ! En idd heel herkenbaar, ben nu 9 weken maar heb vorige week nog getest met CB om te kijken of de weken wel opliepen Heb totaal wel iets van 10 testen gedaan denk ik.
Hahaha niet gek hoor! Ik moet nog steeds regelmatig naar de echo foto's kijken als Ik hem voel schoppen om mezelf te overtuigen dat het toch echt zo is
Ik begrijp waar het gevoel vandaan komt, maar ik denk dat ik daar persoonlijk te nuchter voor ben. Ik heb 1 test gedaan in de avond en dat gaf een heel dun streepje. Voor man heb ik nog een test gedaan in de ochtend, maar voor mij was het al snel duidelijk. Streep is een streep!
Oh ik herken dat ook absoluut. Bij elke echo zit ik weer verbaasd te kijken, het is net alsof ik naar een film/echo van een ander zit te kijken. Nog vreemder vond ik het toen ze de vorige keer tegen me zij dat ik even flink moest 'wiebelen' zodat de kleine wakker werd. En inderdaad, daarna schopte die een keer en bewoog die wat meer (wat ik nog niet voelde natuurlijk, wat het dan weer extra gek maakte haha). Maar ik begrijp je gevoel zeker. Ik denk dat ik bij de bevalling pas daadwerkelijk besef dat hij/zij écht in mijn buik zat
Ben blij dat veel meiden dit hebben. Ik heb 20 aug mijn eerste echo. Dan hoor ik ook daadwerkelijk hoe ver ik ben. Ik ben iig bloed nerveus en super nieuwsgierig. Ik durf geen cb test te doen bang dat de weken me tegenvallen
Het blijft onwerkelijk vind ik. Zo bijzonder allemaal! Heb ook heel wat testjes versleten. Al zou ik het nu echt afraden nog te doen. Ik weet nog goed dat ik bij 7wkn een lichte positieve test bij moeders voor moeders had. Ohh wat werd ik daar onzeker van. Het schijnt dat he HCG zo hoog kan zijn dat de testen minder positief worden. En als het misgaat na 5/6wkn zullen de testen ook niet 1,2,3 negatief of minder worden ook CB. Enige betrouwbare is dan een echo. Maar geniet lekker van je zwangerschap, het is gewoon zo!!
Genieten doe ik zeker. Even in winkels op de baby afdeling kijken. Bij mijn ouders in de baby boeken kijken naar foto's van mij en mijn broertje. En op zolder kijken en heerlijk door de bewaarde babykleding snuffelen die mijn moeder bewaard heeft.
Ja, super herkenbaar! Ik ben nu 9 weken en ik heb ook niet zoveel klachten meer...dan ga je wel afvragen "HUH, groeit er nou iets in mij? Want zo voelt dat niet". En ja hoor, er was 2 weken geleden een kleine boon op de echo te zien. Haha.
Wat leuk! Ik sta op moment heel 3rg te popelen om het mijn ouders en schoonouders het nieuws te vertellen. Mijn vriend en ik hebben echter afgesproken om dit na de eerste echo te doen. Moet dus nog even wachten. Wanneer hebben jullie het aan de opa's en oma's in spe verteld?
Ik ben 17 weken en kan het nog steeds niet geloven. Het zwanger zijn drong me nog niet eens echt door, toen kwam ik achter het geslachtje en ben weer helemaal bij begin af. Ongelovelijk IK ben ZWANGER en nog wel van een JONGENTJE... Ik voel hem soms zitten en nog zeg ik "wat gek ... ik ben zwanger" Haha ik vraag me af hoelang dit gevoel zo door gaat want naar mijn gevoel zit ik in een droom! Is dit altijd zo bij het eerste kindje. Ik denk dat ik wakker wordt wanneer ik me kleine in me handen heb, en volgens mij gaat dan ook pas het echte leven beginnen !
Gefeliciteerd! Het is ook een raar idee dat er iets in je groeit. Heb 1 test gedaan en die was meteen zo super duidelijk dat ik het bij 1 test gelaten heb.
Gefeliciteerd! Helemaal niet gek hoor! Het is ook zo bijzonder en onwerkelijk, vooral in het begin! Ik heb ook meerdere testjes gedaan Als je hem/haar straks begint te voelen is zo speciaal! Ik denk dat ik dat straks ontzettend ga missen dat heerlijke getrappel in m'n buik.