Heey Toke, Veel sterkte!!!! Is/was het je 1e zwangerschap? Zijn jullie al lang bezig? Denk aan je!! xx
Ik kan me voorstellen dat je je zo rot voelt meis, het is ook niet niks. En helemaal (ik las even verder) dat jullie al 3 jaar bezig zijn. Ik zou als ik jou was toch nog wel even om een echo gaan vragen hoor, dan kan je het daarna helemaal afsluiten! *knuf*
Op 4 wkn en 3 dgn. Ze hebben niets gezegd over nog een echo. Ik zal er over denken of ik daar achteraan wil gaan. Ik heb geen klachten en verschijnselen meer. Om het los te laten ga ik meekletsen in NOD-oktober. Dan ben ik weer met de toekomst bezig.
Mayay, Mandy en Saschah, Jullie zitten nog in een onzeker schuitje he? Sterkte. Laten jullie hier ook even wat weten als jullie meer duidelijkheid hebben? Ik hoop hard voor jullie dat het helemaal goed is. En voor mezelf voor volgende keer. Liefs
Tuurlijk laat ik je het nog even weten meis! En als ik uitsluitsel heb ik kom ik denk ik ook in NOD-oktober topic meekletsen!! Liefs en hou je taai he? *knuf*
Was ik weer. Had vanmorgen nergens last van. En vanmiddag (net als gisteren) weer last van buikpijn en bloedverlies. Het is ook meer dan gisteren. Moest nu echt een maandverbandje gebruiken . Nu vanavond heb ik weer nergens last van. Hoe kan het nou dat ik het alleen maar 's middags heb??? En hoelang kan het duren, voordat de miskraam doorzet? Ik hoop dat iemand het weet... Alvast bedankt!! xx
Vreselijk rot voor je Mayay. Ik weet het helaas echt niet. Heel veel sterkte. Onzekerheid lijkt er persƩ bij te moeten horen.
Hier ook nog zo een in onzeker vaarwater... Kreeg gisteren een vervroegde echo ivm een klein beetje bloedverlies. En kreeg te horen dat het er niet goed uit zag, het vruchtje was veel te klein voor de geplande termijn en het hartje klopte (nog) niet. Zoals je leest heb ik nog hoop, nog hoop dat volgende week woensdag het vruchtje gegroeid is en dat het hartje kloppend zichtbaar is. Hopen jullie met me mee, kan ik op jullie schouders leunen zodat ik 6 dagen heelhuids doorheenkom... Ik ben zielsgelukkig dat ik al een dochter van 2 heb, maar zou voor haar zo graag nog een brusje willen krijgen... Ik wens jullie ook veel kracht toe de komende tijd!
Tigger, misschien heb je wat aan mijn verhaal. Ik had bij mn 1e zwangerschap ook een echo en het bleek een lege vruchtzak te zijn. Moest een week later terug komen om te kijken hoe verder... Een week later klopte het hartje en nu heb ik een gezonde zoon . Ik heb alleen geen bloedverlies gehad. Hopelijk komt bij jou alles goed!! Zal voor je duimen. Toke: Bedankt voor je medeleven. Ik verlies nog steeds bloed . Hoe is het verder met jou? Hoop dat je je een beetje beter voelt!! Mandy: Hoe is het met jou, daar ben ik ook benieuwd naar!! xx
He meis, hier gaat het alweer wat beter, alleen begin ik erg tegen maandag op te zien als ik de echo krijg. Ik ga gewoon van het ergste uit dan kan het altijd meevallen, ben blij dat ik dinsdag ook nog vrij ben want het zal dan wel weer een verdrietige avond worden. Liefs!
Tuurlijk Tigger, We zijn er om elkaar er doorheen te helpen. De situaties lijken, zijn soms net wat anders, maar de gevoelens precies hetzelfde. Onzeker onzeker onzeker. Gisteren had ik een hele zware dag. Ik heb veel gehuild en was echt helemaal down. Vandaag heb ik op volle toeren gewerkt en dan ben ik er echt niet mee bezig, maar tussendoor in de auto of tijdens de lunch wordt ik steeds weer even overvallen door een diep treurig gevoel. Ik ben onder de indruk van de impact die die korte zwangerschap op me heeft. Mijn vriend zegt: het waren nog maar een paar cellen :x!, maar het zat wel in mijn lijf, een klein vlindertje. Iets wat ik nooit meer zal vergeten. Het is wel prettig om duidelijkheid te hebben, al is het een verdrietige duidelijkheid. Die voortslepende onzekerheid is wel erg moeilijk, en daar zitten jullie nog in nu. Ik leef erg met jullie mee. Duidelijkheid vond ik bevrijdend, al kwam toen ook het verdriet op gang. Mandy, Mayay, Saschah en Tigger: Toi toi toi! Houd moed en stuur het vruchtje veel liefde. Liefs!
Bedankt voor jullie lieve woorden. Het doet me goed. Ik probeer mijn dag ook zoveel mogelijk te vullen, ben al lang blij dat ik een dochter heb van 2 waar ik mijn handen aan vol heb! Ze is zo lief de afgelopen dagen, zou ze het aanvoelen dat het mis is? Of probeert ze me gerust te stellen. Hoe dan ook woensdag om 14.45 uur wordt ons oordeel geveld... tot die tijd wens ik Mandy1982 veel sterkte morgen, ik hoop voor jullie dat het toch goed is gegaan! En Toke, ik begrijp heel goed hoe je je voelt, je hele lijft heeft gevoeld dat je zwanger bent, en misschien doet het dat nog, en toch weet je verstandelijk dat het niet meer zo is. Lijkt me ontzettend zwaar... helemaal als je al zo lang bezig bent om een kindje te krijgen. Ik wens jou het allerbeste toe en hoop voor jullie dat je maar gauw bent waar je wilt zijn!
Beste dames, Ik vrees dat ik dit weekend in Berlijn dan toch de gevreesde mk gekregen heb. Vrijdag had ik nog een echo gepland staan, moeten ze daar meteen maar even kijken of alles schoon is. Ben er nog even beduusd van, dus ben hier mischien even niet zo veel te vinden als voorheen. Toke, hoe gaat het met je nu? Alle andere dames; heel veel succes en sterkte in deze onzekere periode.
@SaschaH, wat erg vervelend voor je meid. Ik snapo dat je er nog zo beduusd van kan zijn, waarschijnlijk dringt het vrijdag pas echt tot je door als het daadwerkelijk echt zo is. Wat ik niet voor je hoop natuurlijk. @Toke, ik probeer zo veel mogelijk liefde te sturen, en heb ook lekker met m'n manneke ge**** zoals hij zij om het wakker te schudden. Schattig he... maar vind het heel moeilijk om veel liefde te geven omdat ik bang ben voor de klap die ons misschien te wachten staat... Ik heb na die ene druppel bloed nix meer verloren en hoop dus dat morgen te zien is dat ons vruchtje toch gegroeid is, het hartje klopt en wie weet me wel heb vergist in de datum. Desondanks dat de echografe zei dat het er slecht uit zag... Anders wil ik zsm stappen ondernemen... ik wil dan echt het zwangerschap"sgevoel" zsm uit m'n lijf gehaald hebben!
Hoi meiden, Gistermiddag en vanochtend positief getest. Later in de ochtend ineens 2 stolsels uitgeplast. Toen nog geen bloed, maar vanmiddag is het bloeden echt begonnen. Zou 4 wk, 3 dagen zijn vandaag.
Hey wij zaten eerst onder dezelfde topic. Hier is het foutgelopen. Had weinig tot geen symptomen en er kwam bruinverlies op en gisteren vrij veel bloedverlies. Deze morgen echo gehad en blijkt dat vruchtzakje veel te klein is. Heeft grootte van 4 weken en zou 6.5 week moeten zijn. Nu is het bloeden echt begonnen. Kzit nog even in een roes, kan niet goed geloven dat ik van babykleertjes kijken terugga naar ovulatiests...
Ik ben bijna 5 weken zwanger, dinsdag kreeg ik bruinverlies en daarna bloederverlies, totaan nu nog. Ik heb af en toe wat lichte buikpijn maar geen krampen. Heb net de verloskundige gebeld, en de echo is met 2wkn vervroegd. Het kan zijn dat het een miskraam is, kan ook zijn doordat het van onder beter doorbloed raakt. Dit kan dan een paar dagen bloedverlies geven. Ze zei ook dat ik evt volgende week nog een test kan doen, is ie negatief ben ik niet zwanger, en is het waarschijnlijk mis gegaan, is het positief is het nog niet met zekerheid omdat de hcg na een miskraam nog een tijdje in je urine blijft. Afwachten maar..