Hoi Flower, Rottig hoor. Zelfde verhaal dus als de anderen die hier schreven. Ik heb toen mijn huisarts gebeld en die zei dat het ook een wat verlate innesteling kon zijn. In dat geval is het dus in orde. Bij mij was het dat helaas niet, maar bij jou kan het nog. Hoop voor je dat alles goed komt. Ik ben erg hard van de roze wolk afgetuimeld en hoop dat je dat bespaard blijft. Sterkte!
@Toke Over een innesteling lees ik verschillende dingen, dat het alleen bruin is, maar ook dat het alleen een innesteling is als het voor je nod is. En bij mij is het erna. Maar lees ook weer dat het idd ook na je nod kan, en dat het ook met bloedverlies kan. Je word gewoon gek door vanalles wat er te lezen is. Ik twijfel nog om nog een keer te testen, heb berichten gelezen van mensen die 2e keer testen en dat die toen negatief was, maar toch nog zwanger waren. Denk dat ik de echo afwacht. Al zou de test positief zijn, is het nog onzekerheid. Balen dat het bij jou fout is afgelopen.. Sterkte.
Hoi meiden, Vanochtend een inwendige echo gehad, baarmoeder en eierstokken waren mooi schoon. Dus helaas echt een vmk gehad, had begin van de week toen het bloeden gestopt was ook al een testje gedaan, die was ook al negatief. Ik wens iedereen heel veel sterkte toe.
@blackeyedgirl Balen zeg.. Heel veel sterkte.. Ik was ook 4 weken en 3 dagen toen het bloeden begon... ik heb wel hele kleine stolseltjes, maar geen grote... ben wel bang dat het bij mij ook mis is..
Hey Beg Hoe lang heb je dan gevloeid? Bij is het vorige week begonnen en nu nog maar niet hard, blijft wat constant en ik heb het gevoel toch iets minder als daarvoor..
Begin vorige week maandag begon het bruinverlies. Woendag 2 grote stolsels verloren en daarna begonnen met bloeden, toen vrijdag nog 1 grote stolsel, daarna begon het al minder te worden met bloeden, en maandag was het zo goed als over weer. Heb gelezen dat als alles eruit is, dat dan meestal het bloeden wel stopt, dus dat klopt wel ongeveer bij mij.