al 14 dagen bruinverlies: ervaringen?

Discussie in 'Miskraam' gestart door eli243, 11 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eli243

eli243 Lid

28 nov 2008
    23
    1
    0
    Dag iedereen,

Om maar met de deur in huis te vallen: ik heb al 14 dagen last van bruinverlies meestal 1 of 2 maal per dag en dan vooral 's avonds nadat ik ben gaan plassen. Ik heb geen speciale buikpijn (enkel het wat normale gezeur).

Ik ben nu 8 weken zwanger na 3 miskramen. Deze begonnen ook met bruinverlies maar na 1 of 2 dagen werd dit meteen helder rood met erge buikpijn.

Na de eerste 2 dagen bruinverlies heb ik een echo gehad met een kloppend hartje. Vorige week nam ik nog eens telefonisch contact op met de gynaecologe die zei dat ik moest terug bellen als ik helder rood bloed zou zien; wat dus nog steeds niet zo is. Donderdagnamiddag heb ik opnieuw een echo.

Maar narmate donderdag dichterbij komt begint het dus te malen in mijn hoofd en zakt de moed me in de schoenen.

Heeft iemand van jullie ervaring met langdurig bruinverlies; in welke zin dan ook.

Alvast bedankt.

2. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Gewoon bellen naar je ggyn dat je ongerust bent en graag vandaag een echo wilt...
    Ik duim voor je dat het gewoon goed zit!

3. Chiss

Chiss Lid

24 aug 2009
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon bellen hoor! ik vind het echt eng ook je bent zwanger en dan ineens bloed soms hoeft het niet eens wat te betekenen maar het is gewoon het idee.
    Succes ermee....

4. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    het zou ook zo kunnen zijn dat er nog bloedstolsels in je baarmoeder zitten die er nog zit sinds mk...
    dat kan geen gevaar voor kindje!

5. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    hoe is het afgelopen Eli?
    Ik heb namelijk hetzelfde

6. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    ik heb ook hetzelfde, nu al ruim een week, iedere keer met plassen wat bruinverlies, ik heb wel gebloed 2 x en daarna toch een kloppend hartje gezien met een niet kloppende termijn volgens mij. ook zag de gynaecoloog een soort stolsel zitten, dus voor mij is het afwachten nu tot 7 oktober, lijkt nog wel een eeuwigheid te duren......en dan krijg ik weer een echo en moet het vruchtje gegroeid zijn anders is het alsnog mis...

groetjes

7. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    woensdag is het zo ver meid

ik duim voor je!!

8. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Mijn ervaring was niet goed.
    Ik ontdekte dat ik zwanger was toen ik 2 dagen overtijd was. Na een week kreeg ik af en toe een spatje bruin. Na anderhalve week, vooral na inspanningen, meer bruin.
    Gyne zei dat dit niet zo abnormaal was, dat dit was doordat de baarmoedermond gevoeliger was zolang er maar geen helderrood bloed bij was.
    Op 6.5 weken zwangerschap zat er wel bloed bij..
    Echo gedaan en bleek dat vruchtje gestopt was met groeien na 4 weken.
    Ik moet er wel bijzeggen dat ik niets zwangerschapsklachten had en me dat al heel onzeker maakte(geen moeheid, misselijkheid,...) het enige was gevoelige borsten en dat verdween na 2 weken ook.
    Ik had ook geen krampen, buikpijn ofzo..
    Moet er ook bij zeggen dat ik wel enorm veel verhalen heb gelezen waar dit wel goed ging..
    En ik heb ook nooit een hartje gehoord jij wel dat is heel belangrijk!
    Ik duim zo voor je dat je niet hoeft mee te maken wat ik nu meemaak.
    Dikke knuff

9. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    hey Arka,
    ja tis zo spannend, ik wil nu ook echt weten waar ik aan toe ben! maarja het duurt nog maar 2 daagjes en dan weten we het!
    En jij verlies jij nog steeds bloed, ik nog steeds een heel klein beetje maar niet noemenswaardig....

pfff wordt gek van de onzekerheid!

liefs xxx

10. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    hoi,

neen geen bloed meer verloren.
    De maandag erna 28 september heel klein beetje bruinslijm.
    Dan hele week niks
    En sinds gisteren weer bruin slijm af en toe. Maar is echt slijm en meestal lichtbruin. Heb dit weekend wel veel te veel moeten wandelen....

11. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    pfff vandaag is het zover mensen, ik ben zoooo nerveus!!!!

12. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    veel succes meid!

laat ons iets weten hé!!!

13. flower82

flower82 Actief lid

1 sep 2009
    229