ik denk de hele dag maar aan een miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door mama van 2 kids, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van 2 kids

mama van 2 kids Actief lid

18 apr 2011
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo lieve meiden,

Ik heb een vraagje. een miskraam hoef niet samen tegaan met bloedverlies of krampen.
    Maar als ongemerkt het hartje van je kindje gestopt is met kloppen hoelang kan het dan duuren dat je bloedverlies krijgt.

ik ben nu 14 weken maar voel me ze onzeker.
    Kom bijna geen gram aan en heb het idee dat ik niet echt dikker wordt. ik ben namelijk al wat steviger van mezelf.

Ik heb soms tijdens mijn werk wel wat steekjes en krampjes en dan denk ik ow gelukkig mijn baarmoeder is toch aan het groeien. maar voor de rest heb ik nergens last van.

tot 10 weken erg misselijk geweest. laatste echo was met 9 weken en 5 dagen en nu mag ik pas over 2 weken weer. dit duurt zo lang.

groetjes

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

De kans dat er nog iets mis gaat als je termijnecho goed was, is heeeeeeel erg klein.
    Verder: dat je niet veel groeit, zegt totaal helemaal niks. Zeker niet als je al wat overgewicht hebt. Ik ben zelf slank en kwam bij Thirza ook niet aan, (sterker nog: ik viel de eerste 3 maanden gewoon 7 kilo af en daarna bleef ik heel lang stabiel, voor ik eindelijk aan begon te komen).
    Misschien handig om anders een doptone aan te schaffen, zodat je zelf even kunt luisteren als je in de stress schiet?

Deel Deze Pagina