ik vroeg me af of er mensen zijn op het forum die mijn verhaal herkennen.. zelf ben ik inmiddels 29 weken en 3 dagen zwanger.. maandag nog bij de verloskundige geweest voor controle, niks aan de hand, alleen de baby was al ingedaald en ik had regelmatige harde buiken, het advies was om een flinke stap terug te nemen en heel veel dingen te laten. dinsdagochtend ineens flink bloedverlies tijdens een toiletbezoek. daarna blijvende harde buiken en krampen/ drukkend gevoel op de onderbuik/blaas.. vk gebeld die is thuis langs gekomen, heeft alles gecontroleerd, geen onstluiting aanwezig, toch doorgestuurd naar het zh, ctg was goed, urine was goed, inwendige onzoeken gehad die ook goed waren.. totaal niet te verklaren en weer naar huis gestuurd, thuis aangekomen weer een beetje bloedverlies gehad( kan van de onderzoeken zijn) en vanmorgen een hele plas helder rood bloed verloren, nog steeds buikkrampen.. vk gebeld, en moet t nu even aankijken, als er iets veranderd direct weer bellen.. en weer door na t zh, ik begrijp niet waar t vandaan komt en wat het kan zijn, iemand zoiets eerder meegemaakt?
Hoi!! Dit lijkt wel mijn verhaal Alleen ik heb niet zo veel bloedverlies als hoe jij het beschrijft. Bij mij is het geen plas zeg maar. Het is meer tijdens het afvegen en in inlegkruisje zie ik een beetje. Afgelopen maandag hebben ze me ook doorgestuurd naar het ziekenhuis. Alles wat prima. Ze zeiden dat het bloedverlies van toen kon komen omdat de vk voelde of er ontsluiting was. Ik had die dag ook heel erg buikpijn. Bleken geen harde buiken te zijn, maar een onrustige baarmoeder, voorweeen & een te drukke baby Vanochtend zag ik weer bloedverlies. Alleen nu heb ik geen vervelende buikpijn zeg maar. Dus ik kijk het even aan
O wat eng! Hier zeggen ze steeds bij bloedverlies onmiddelijk binnen komen, kan zijn dat de placenta los gekomen is en dan word het keizersnede. Maar als alles onderzocht is lijkt het me dat niet te zijn... Mijn schoonzusje had rond de 16w ook heel veel bloedverlies (geen krampen dacht ik) en dat bleek een soort bloedklonter te zijn die was open gegaan. Was verder niks mis gelukkig.
t blijft onzeker he? hier nog steeds matig bloedverlies en wel krampen.. idd ook maar even aankijken als het te gek wordt maar weer even bellen
vind het maar vaag hoor...ik was er niet zo 'rustig' onder gebleven... het lijkt mij niet iets normaals... het moet toch ergens vandaan komen lijkt mij...
Ik heb het ook gehad. Onverklaarbaar waar het vandaan kwam. Heb een nacht in het zhuis gelegen en heb nu rust voorgeschreven gekregen.
Ik ben toevallig net vrijdagavond met dezelfde redenen bij het zh geweest. Ook niks gevonden en alles zag er goed uit. Volgende dag ook weer bloed 's morgens en vanaf toen steeds wat roze met afvegen. Ik vind het ook erg raar. Het moet toch ergens vandaan komen zou je denken. Ik ga vanmiddag nog even bellen om te overleggen hoe en wat. Vanmorgen nogmaals urine weg gebracht. Ik heb, behalve zondag rustig aan doen, ook geen advies gekregen. Ik wil wel graag weten wat nu verstandig is. Ik werk nog gewoon door, maar slaapdiensten alleen werken vind ik toch echt niet fijn meer... Als het je niet lekker zit zou ik zeker weer bellen!