Ik ben ongeveer 5 weken zwanger. Nu had ik eind van de middag wat roze afscheiding en net aardig eat rood bloedverlies met wat menstruatie achtige krampen in m'n rug. Krampen zijn er nu nog steeds, bloeding lijkt even minder. Ik maak me zoveel zorgen! Is dit begin van een miskraam? Wie heeft dit ook gehad? En hoe liep het af?
Ai, dit klinkt niet goed Bij mij begon mijn miskraam ook zo... Zal heel hard voor je duimen dat het niet doorzet. Sterkte meis!
Ik had rond dat termijn 4 dagen bruine afscheiding, is geen miskraam geworden gelukkig. Het kan 50/50 zijn .. Ik ga voor je duimen!
Het is inderdaad 50\50, al vind ik roodverlies gecombineerd met menstruatie achtige krampen niet heel hoopvol klinken. Het nare is dat je alleen maar af kunt wachten helaas. Heel veel sterkte met deze onzekerheid, ik weet hoe het voelt .
Ik moet me aansluiten hierbij... Zo begon het bij mij helaas ook en ondanks dat het 50 / 50 is, heb ik afgelopen week ook een miskraam gehad. Het begon al een paar dagen met roze verlies, maar toen het idd helderrood werd heb ik aan de bel getrokken. De eerste echo die dag was nog goed, maar de bloeding vonden ze toch hevig. Twee dagen later weer een echo en het hartje was helaas gestopt. Ik hoop echt voor je dat het allemaal goed blijft gaan, onthoud: het blijft altijd een 50/50 kans bij een bloeding! Sterkte, ik weet hoe het voelt! x
ik was vorige week 6 weken zwanger en had precies het zelfde ik heb toen wel een miskraam gehad blijkt nu achter af. heb ik vanochtend gehoord.... ik hoop voor jou dat het niet zo is je kan altijd even je ha bellen. succes
Ik was 6,3 weken zwanger toen mij mk begon met 2 dagen roze afscheiding met steeds gelijdelelijkere buikpijn, krampen is toch soms niet goed .. Heb deze zwangerschap ook wel roze afscheiding, best wel vaak, het kan dus echt beide kanten nog op! het kan nog steeds 50/50 zijn, hoop dat je bij de goede 50% zit!
Dank voor al jullie reacties. Ik weet dat het 50/50 is maar denk dat dit echt een miskraam is. Lijkt wel een menstruatie, en had ook een vagere zwangerschapstest dus denk dat t voorbij is.. Dacht mazzel te hebben met een spontane eisprong en zwangerschap maar het zal wel weer spuiten worden..
Het is wel een miskraam geweest. Baarmoeder gelukkig wel al bijna schoon dus geen curretage nodig en kan waarschijnlijk weer snel door. Blijft wel verdrietig.
Ja dat blijft zeker verdrietig meid! Wel fijn dat je idd schoon bent; ben er zelf vandaag achter gekomen dat dit bij mij niet het geval is en dan kun je het moeilijker afsluiten. Sterkte de komende tijd!!!