Bloedverlies en lichte krampjes week 6

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Vlindertje1986, 26 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlindertje1986

26 feb 2013
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op het forum, ik lees al wel vaak mee ,maar ik dacht laat ik me maar toch is aanmelden!

Ik ben nu 6 weken en 3 dagen zwanger.

Sinds gisteravond heb ik ineens een beetje bloedverlies, gister was het in mijn slipje en vandaag alleen bij het afvegen, nu heb ik er ook heel lichte menstruatie achtige krampjes(beetje zeurend en trekkend gevoel) bij.
    Vandaag heb ik het bloed alleen bij het afvegen.

Iemand in het zelfde schuitje of ervaring hiermee??:(

Het is me eerste zwangerschap en de tranen vlogen gister natuurlijk gelijk over me wangen! Vind het wel eng!

Groetjes en bedankt voor de reacties!

2. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Ik had dat met zeven weken en het bleek niks te zijn. (beetje oud bloedverlies van de innestelbloeding) Maar ik zou gewoon even de verloskundige bellen. Zij zijn daarvoor en weten er meer vanaf dan wij.
    Maar zolang het niet echt als ongesteld zijn is (kwa hoeveelheid bloedverlies enzo) hoef je je waarschijnlijk geen zorgen te maken hoor.
    Ik zou gewoon even bellen, grote kans dat zij je gerust kunnen stellen en mijn ervaring is dat ze het helemaal niet erg vinden als je voor zoiets belt!!

3. kniks

kniks Actief lid

6 jan 2013
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3 kniks, 26 feb 2013
    Laatst bewerkt: 26 feb 2013
    Bellen naar je verloskundige. Even om je gerust te stellen, bloeden hoeft niet direct een miskraam te betekenen.

20% van de vrouwen heeft een bloeding waarvan 50% gewoon goed gaat. De kans dat het allemaal goed zit is groter dan dat het fout gaat.

Maar een verloskundige weet het beter dan ons en kan eventueel een echo voorstellen. Ook om je gerust te stellen.

4. Vlindertje1986

26 feb 2013
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties,

Ik heb gebeld en mag morgen naar de gyneacoloog.
    Waarschijnlijk voor een inwendige echo, de mevrouw die ik aan de telefoon had was heel nuchter en zei ook van ja het kan twee kanten op, dus echt gerustgesteld ben ik niet! Helaas! Maar we zullen het morgen merken!

Pfff. Jeetje wat is dit zenuwslopend zeg!

Ik heb geen vk vanwege medische zwangerschap omdat ik de ziekte van crohn heb en medicatie moet blijven gebruiken. Het zal ook een keizersnede worden!

5. kniks

kniks Actief lid

6 jan 2013
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is idd erg eng. Ik heb 3x een week gebloed. Ben nu 15 weken zwanger bijna, maar elke keer schrok ik mij een ongeluk. Bij mij was de eerste keer een vashing Twin, bij de tweede keer het vruchtje daarvan en de derde keer kon niet verklaard worden.

Al met al ben en blijf ik onzeker en wat angstig, ondanks alle goede echo's. Het hakt er gewoon erg in.

6. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Het is inderdaad afwachten helaas, het kan twee kanten op. Gelukkig krijg je morgen een echo. Hoop natuurlijk dat het gewoon goed zit!

7. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38

8. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    Ik wens je sterkte morgen, laat je het weten?

9. Vlindertje1986

26 feb 2013
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het ook! Dank voor jullie reacties! Ik zal morgen wel laten weten hoe het gegaan is!

Dit is wel echt slopend!! Pfff die onzekerheid!

10. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    ik snap helemaal wat je bedoelt! echt meid..maar maak je niet te druk, als het niet Continu Veelll bloed is met heftige krampen..zou ik me er niet Teeee druk om maken maar ik snap je helemaal hoor...

11. Chelle26

Chelle26 Lid

10 feb 2013
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dit ook gehad, maar dit liep vorig jaar niet goed af, ik had toen een bbz.

Ik zou je liever vertellen dat het goed zit, maar dit is mijn ervaring, er zijn ook ECHT HEEL VEEL meiden bij wie het wel goed zit!!!!

Ik hoop voor jou dat het wel goed zit, en dat je morgen een goeie echo heb.

Sterkte vandaag en succes morgen!

12. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Mijn kinderen :-)
    Abu Dhabi
    Sterkte meid, ik hoop voor je dat alles goed is.

13. Vlindertje1986

26 feb 2013
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou! De echo gehad, er is een vruchtzakje te zien, maar deze is aan de kleine kant en leeg!! Ze zei dat er misschien volgende week wel wat te zien is. Als dit niet zo is dan is het foute boel!! Pfff niet waar we op gehoopt hadden dus!

Volgende week terug komen voor nieuwe echo!
    Maar ik heb er een hard hoofd in!

Misschien een late innesteling, of helaas een miskraam!
    Wat een week wordt dit zeg!!

Herkent iemand dit?

14. kniks

kniks Actief lid

6 jan 2013
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik. Toen ik erachter kwam dat ik zwanger was en berekende wanneer mijn laatste periode geweest was kwam ikzelf op 6 weken uit. Ik was er niet mee bezig ;).

Toen ik begon de bloeden was dat met 6.5 weken. Ik kreeg een spoedecho en zij zagen een vruchtje maar dat was net aan/net niet 5 weken. Ik moest 12 dagen wachten op de tweede echo. Toen was er een hartje, goed gegroeid en was het 6.5 weken op berekening. Vanaf daar is het steeds netjes doorgegroeid.

Deel Deze Pagina