Ik was van plan te gaan tempen en goed proberen te mikken deze maand.. maar is niks van gekomen. Had spannende doktersafspraken (totaal ander onderwerp) rechtszaak etc. Haha. Dus vandaag zou nod zijn en had nog een testje in huis d8 heeee vandaag nod ff proberen.. Wie tuurt mee hihi Oh gekanteld en snap dat je weinig ziet. Haha maar ik zie iets whahahah.. Of ik zie ze vliegen of niet zien we met de tijd Heb ook nog n action test miss gooi ik m ook nog ertegen aan later.. En i know.. geen predictor. Die zal ik morgen bij uitblijven van menstruatie halen
Ik zie hem helaas ook niet, sorry! Hoop dat je over een paar dagen een duidelijk streepje zult hebben!
Ik snap t hoor dat je niks ziet haha. Als ik de foto zou zien zo zou ik ook niet veel zien. En heb op die etos vaak grijze streepjes gezien.. en zelfs al heb je m nog niet gebruikt zie je een waas van de voorgedrukte streep. Maar op de test zelf lijkt t niet die grijze lijn die je in t licht ziet als voorgedrukt wanneer je m kantelt. Links ernaast zit n heel licht gekleurd pennenstreepje. Nu heb ik in t algemeen een laat ei dus op nod zal ik niet de standaard streep hebben als de meeste.. Toch denk ik dat deze wel iets anders is als de voorgedrukte streepjes waar ik voorheen uren op heb lopen turen hahaha. Ook geen voorbode van mn menstruatie wat ik normaal heb aan krampjes.. Ik heb ergens t gevoel dat dit kan oplopen maar hou alle opties nog open. Morgen predictor. Ik kom m showen offcourse Thanks voor het meekijken hihi
Nou voor de grap. Maakt niet veel duidelijker. Dit is de action test binnen de tijd.. Daar heb ik nog 2 van liggen dus die zal ik sowieso nog ff herhalen.. maar precitor is toch wel echt t beste vind ik. Morgen.... Zou geinig zijn als t zo is. Net die ene maand dat je er niet mee bezig was haha..
Op je eerste test zie ik echt niks, op de action test zie ik wel een licht streepje. Spannend, hoop dat hij gaat oplopen
Ik denk wel iets te zien, spannend! Maar, als je een latere eisprong hebt, dan verschuift je nod toch automatisch ook naar een latere cyclusdag dan bij een ‘gemiddelde’ cyclus? Heb je regelmatige cyclussn? Wanneer denk je jouw eisprong te hebben gehad?
Nee ik heb een relatief korte lf. Eisprong is meesral rond cd 18 a 19.. Acrion testje gedaan. Droogt nog maar gok hetzelfde zon btje als gisteravond.. Ik zie ze zonder heel erg te turen op foto krijgen is nog wel wat lastig. Zal ff proberen
Boven van gisteravond Onder van zonet. Hij is nog steeds niet helemaal opgedroogd. Duurt lang bij deze testen he
Ff gore foto hahahaha Dit is die etos test van gisteravond met druppel water net gedaan. Toch kon ik die zelf makkelijker zien dan de action test
Ik zie alleen de laatste, de onderste, maar vind het een gek streepje.. hoop dat je snel een duidelijkere hebt!
Hihi lief dat je ze bewerkt. Ik denk dat dat de bad quality van mn telcamera is. Met blote oog is het wel een recht streepje op de juiste plek ook.. Maar nog steeds erg licht.. Kijken offie oploopt. Ga wel sowieso nog even een predictor doen ook vandaag of morgen. Maar ik denk dat t raak is.. hihi Ben eigenlijk nooit overtijd. Niks voel ik wat normaal menstruatie aankondigt.. Ik ben benieuwd
Ik zie niets wat op een positieve test lijkt. Enkel op die extreem bewerkte foto en dat streepje staat niet goed maar veel te dicht bij de test lijn.