Pijn bij innesteling?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Carina23, May 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Carina23

Carina23 Lid

Apr 20, 2009
    43
    0
    0
    Fulltime huismama op moment.. Maar diploma voor se
    hoi meiden!

vandaag zou ik mijn innesteling hebben.
    Nou had ik vannochtend ontzettende kramp aan de linkerkant van me eierstok

Mijn laatste menstruatie was 21 april en ik heb een regelmatige cyclus van 29 dagen.

Wie van jullie dames heeft ervaring met kramp tijdens innnestelen van het eitje??

groetjes Carien

2. Laris

Laris Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    1,917
    2
    0
    Hoi!!

Volgens mij heb je bij innesteling geen kramp in je eierstok, maar ik kan het natuurlijk helemaal mis hebben. Heb wel eens gehoord dat sommige vrouwen een flinke steek voelen, maar persoonlijk heb ik dat nog nooit gevoeld. Mijn 2 zwangerschappen zijn helaas uitgelopen op een miskraam, maar waren altijd goed ingenesteld zonder dat ik daar ook maar iets van heb gevoeld :).

Maar iedereen is anders natuurlijk!

Hoop voor je dat je zwanger bent :) :)

3. Carina23

Carina23 Lid

Apr 20, 2009
    43
    0
    0
    Fulltime huismama op moment.. Maar diploma voor se
    Hoi hoi!

jaa het is was een behoorlijke zeurende pijn aan de linker kant van me buik
    het is nu alweer over.. helemaal weg alsof het nooit gebeurd is..
    heb er ongeveer een uur last van gehad.

Hoop ookd at het nou eindelijk raak is.. begin wel onrustig te worden
    aangezien ik met ons eerste kindje door de pil heen in verwachting ben geraakt
    en nu 5 maanden later nog niks..

liefs

4. Trees

Trees Niet meer actief

Ik heb al mijn zwangerschappen de innesteling gevoeld. Een heftige, brandende steek. Na deze innesteling kreeg ik altijd menstrauatie-achtige krampen en zwangerschapssymptomen.

Ik hoop voor je dat het raak is, maar je hoeft nog nergens ongerust over te maken want je bent pas net bezig met zwanger worden. De helft van de vrouwen doet er langer dan een half jaar over.

5. Wendy123

Wendy123 Actief lid

Mar 26, 2009
    109
    0
    0
    Visagist en gezischtsverzorgende maar nu vooral ma
    Ergens in Nederland
    achteraf gerekend heb ik van justin de innesteling precies gevoeld op een ochtend.
    ik weet het nog als de dag van gisteren.
    een soort van baarmoeder pijn leek het wel, menstruatiepijnsteek zeg maar.
    ook maar eventjes .. een paar seconden.
    en toen was het over en ik had een positieve zwangerschapstest in mijn handen iets meer als twee weken later.

succes meid!

kus
    Wendy

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Ik weet het niet. Het klinkt voor mij als een late eisprong eigenlijk...

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Ik dacht dat ik ongesteld ging worden terwijl het dan eigenlijk wel aan de vroege kant zou zijn. Ik heb een dag of 4 a 5 met menstruatiekrampen gezeten en hééél licht bloedverlies. Achteraf dus een innesteling geweest.

8. benikzwanger

Apr 21, 2009
    74
    0
    0
    Hoi,
    Ik heb vandaag mijn 22e dag van mijn cyclus. Ik heb een vrij regelmatige cyclus van 29 dagen. Nu heb ik van mijn 16e dag t/m 21e dagen vruchtbaar slijmverlies gehad.(normaal heb ik dat maar éé'n dag, als ik het al merk) Erg lang dus! Ook heb ik ovutesten gebruikt. Helaas mijn ei niet gevonden. Nu heb ik sinds vrijdagavond lichte menstruatieactige pijntjes. Vooral linksonder. Dus ik dacht misschien is dit de eisprong ( voel ik normaal nooit) . Maar ik heb die pijntjes nu nog steeds. Nu zat ik eens te kijken op de biologische klok op www.predictor.nl en gisteren zou mijn innesteldag kunnen zijn. Zou dat kunnen dat ik die pijn voel vanwege de innesteleing? maar hoe verklaar je dan zoveel dagen vruchtbaar slijm?
    liefs

9. Ook ik heb het achteraf gevoeld, net zoals eerder werd gezegdeen flinke steek. Bij was het in de avond ook een paar seconden en toen was het voorbij. Maar pin je er niet teveel op vast.

10. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Ik zit precies even ver als jij in m'n cyclus en die is ook even lang als die van jou, aangezien ik m'n eisprong op CD 15 heb gehad. Had deze voormiddag plots ook zo'n 5-10min ongikrampen. Nu is het over... Maar tijdens m'n 2e cyclus met Clomid 50mg had ik dit ook en toen ben ik op CD 21 ongi geworden dus ja...

Hoop dat we over een kleine 10 dagen lekker allebei positief mogen testen! ;)
    En wat je ongerustheid betreft, begrijp het wel maar het is écht nog niet nodig... De gemiddelde duur om zwanger te worden is 6-12 maanden zenne. Ook al LIJKT het alsof iedereen sneller zwanger wordt, meestal is dit niet zo... ;)

Share This Page