Ojee....

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Nextstep, 16 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Ik zat gisteren op dag 7 van mijn cyclus en ik dacht laat ik eens een ovu testje doen. Nu schrok ik wel een beetje van de streep die kwam.
    Hij is nog niet positief maar is dit niet te duidelijk voor dag 7?

Bekijk bijlage 495172

Vriendlief komt zaterdag pas terug van de wintersport.. Straks zijn we te laat!! 😔😔

Het is voor het eerst dat ik de ovu testen van zwanger&kids gebruik. Heeft iemand er meer ervaring mee en kan mij zeggen wat dit betekent?

Hoop toch niet dat hij morgen gaat knallen...

2. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Je kunt je hele cyclus zulke streepjes krijgen, dit zegt nog niets over of ie al snel zal gaan knallen.

Ik had een ronde op cd 11 een bijna positieve, en daarna weer wat lichter zodat ik zelfs ging twijfelen of dat m al geweest was, en uiteindelijk op cd 16 ineens een knaller!

3. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Ik ben het eens met wat kersje zegt, dus gewoon door testen. Succes!

4. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Inderdaad, het kan nog best even duren voor je test positief is.

5. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Dit zijn mijn testjes van deze cyclus. Zoals je ziet had ik op dag 12 ook bijna een knaller en werd ik ook een beetje nerveus of het wel zou gaan lukken met tijd. Maar heb gister pas mn knaller gekregen. Zo erg schommeld hg blijkbaar. Dus gewoon doortesten, komt vast goed :)

Bijgevoegde bestanden:

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Klopt. Is normaal.

LH is de gehele cyclus, dus ook tijdens de menstruatie, in het lichaam van de vrouw aanwezig. LH kan schommelen. Zo kun je de ene dag een duidelijk tweede streepje zien, terwijl hij de volgende dag weer lichter kan zijn. Een ovulatietest hoeft absoluut niet op te lopen naar een piek, maar knalt in de meeste gevallen vanuit het niks.
    Dit is ook tevens de reden dat een ovulatietest pas positief is als beide streepjes minstens even donker zijn. Anders is je ovulatietest gewoon negatief.

7. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Ok!!! Dat stelt me weer gerust. Dank je wel!!
    Normaal heb ik idd altijd wel een streepje maar die zijn meestal veel lichter dan deze. Zijn ook andere testen (Action) dus vandaar even mijn vraag.
    We testen rustig door!

8. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Stel dat je morgen wel een knaller hebt is er nog geen man overboord. Je ei spring dan toch pas na 24-48 uur. Dan heb je nog even tijd!

Deel Deze Pagina