bloedverlies en posi test

Discussie in 'Miskraam' gestart door lien123, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Het is toch echt een miskraam geweest.
    HCG was al flink afgenomen dus ik hoef verder niet voor verder onderzoek.
    Word bij een volgende zwangerschap wel meteen goed in de gaten gehouden...

2. lien123

lien123 Niet meer actief

He blue,
    Jee wat rot voor je. Wel fijn dat je nu zekerheid hebt.. Hoe gaat het nu met je?

3. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tja ergens heb je altijd een sprankje hoop dat er toch nog wat zit, maar helaas :(
    Verder ben ik blij met de zekerheid die ik nu heb.
    Sinds dinsdag voel ik me wel weer meer mezelf en merk ik ook aan mijn lichaam dat het hormoon afneemt.
    Minder last van gespannen borsten en minder moe enzo.
    Maar heb wel af en toe nog steken schuinrechts onder mijn navel....weet niet of dat dit erbij hoort??

Hoe gaat het verder met jou Lien??

4. lien123

lien123 Niet meer actief

He Blue,
    Ja hier gaat het allemaal wel weer. Ik voel me goed, het lijkt allemaal al lang geleden, gek he, is nog maar kleine 2 weken geleden.
    Maar ik zit nog wel veel op dit forum en praat er nog best veel met vrienden over. Dat zal allemaal wel bij het verwerkingsproces horen, denk ik.

Ik maak me alleen zorgen over of borstvoeding geven invloed kan hebben op een miskraam.
    Ik geef nog 1 keer per dag BV en ik las dat bv geven je luteale fase kan verkorten waardoor innestelen moelijker wordt.
    Nu kreeg ik bruinverlies vanaf de innesteling, en is daarna niet meer goed gekomen. OOk had ik een lf van 7 dagen. Dat lijkt me aan de korte kant, dus nu ben ik zo bang dat het geven van BV invloed zou kunnen hebben gehad op de innesteling. Nu twijfel ik om te stoppen. Best moelijk. Misschien weet iemand hier iets meer van?

Sterkte Blue, ga je er nu meteen weer voor, of ga je nog even wachten?

Deel Deze Pagina