Nou heb al eerder een topic geopend maar dan onder "miskramen" Ik heb vanaf 4 dagen na mijn test bloedverlies gehad niet heftig maar afwisseld met bruin en rood verlies. Omdat ik in feb dit jaar een miskraam heb gehad en dit erg erg op leek was ik er van overtuigd dat dit weer zo zou zijn. Meerdere echo's gehad eerste nog niks zichtbaar maar bij de laatste drie een prachtig vruchtje met kloppend hartje wat mooi groeit. Nu heb ik vorige week voor het laatst gebloed en hele week bruine afscheiding gehad, wat nu ook steeds lichter word. Maar rare is en sorry is wat onsmakelijk ik vind het ook ruiken... Heeft iemand hier ervaring mee? Is dit logisch na bloedverlies? In het ziekenhuis haden ze het eerst over een hematoom maar het echocentrum kon niks vinden, dus het is nog steeds niet duidelijk waar het vandaan komt. Mocht ik volgende week nog bloeden moet ik door naar de gynocoloog
Ik heb bij mn 1e zwangerschap ook bloedverlies gehad. Heel veel zelfs maar geen hematoom. Er is nooit een oorzaak gevonden voor het bloedverlies. Het kan dus gewoon goed blijven gaan. Als je twijfelt gewoon bellen en dan kunnen ze weer een echo maken om te kijken hoe het eruit ziet. Ik duim voor je dat het goed blijft gaan!
Ahh lief maak me eigelijk ook niet zoveel zorgen meer of het fout gaat hoor. Tuurlijk is die kans er altijd. Maar het is meer dat ik de afscheiding zo raar vind nu. Wat vervelend dat jij het je hele zwangerschap hebt gehad. Is echt killing vind ik, toch iedere keer weer extra onzekerheid. En krijg inderdaad extra echo bij weer bloedverlies hoor.