Ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is geweest en dus ook niet wanneer mijn NOD moet zijn. Afgelopen zondag en dinsdag heb ik een positieve test gehad van kruidvat. Héél licht streepje, maar hij stond er binnen de tijd en was blauw. Dinsdag ook (met dezelfde urine) getest met CB digitaal. Die gaf aan 'niet zwanger' . Vanmorgen een gewone clearblue gedaan. Als ik heeeeeeeeeel goed keek zag ik een plusje, maar hij leek eerder negatief. Hoe kan dit nou? Een positieve test betekent dat je zwanger bent toch? Begin ook al wat last te krijgen van misselijkheid en gevoelige borsten. Maar waarom is die van CB dan niet positief? Wat is jullie ervaring met kruidvat en CB testen? groetjes, een onzekere mij ps een bloedtest heb ik al gevraagd maar dat wil mijn huisarts niet doen
Ik zou gewoon nog eens een testje doen van kruidvat, sommige andere testen staan erom bekend dat het wat langer duurt voor ze positief zijn. Het kan natuurlijk ook zijn dat je een vroege miskraam hebt gehad, maar zou echt eerst die kruidvattest nog eens doen. Veel succes!
Je hoeft ook niet te weten wanneer je eisprong geweest is. Maar wat was de eerste dag van je laatste menstruatie? (of weet je dat misschien ook niet...) Anders gewoon even afwachten en later nog eens testen. ik had clearblue digitaal (binnen 30 sec. ZWANGER), maar ik testte pas ongeveer 5 dagen na mijn NOD! Succes!
bedankt voor jullie reacties. Mijn cyclus is nogal raar verlopen; de laatste keer dat ik ongesteld was, was 4 juni. Daarna van dag 3 t/m 7 clomid genomen en ik had dan rond 22 juni een eisprong moeten hebben en rond 5 juli ongesteld moeten worden. Dat gebeurde niet, dus ik dacht dat de clomid niet gewerkt had. Ik moest toen op 14 juli voor een echo naar de gyn. Daar zag ze wel iets zitten in mijn eierstok, maar ze kon niet zien of het een follikel was die nog moest springen, of dat ik al een eisprong gehad had. Toen dus bloed laten prikken en toen bleek uit de progesteronwaarde dat ik wel een eisprong heb gehad, maar de gyn kon niet zeggen wanneer. Waarschijnlijk heb ik dus nu heel vroeg getest en zal de clearblue pas later positief zijn, maar die onzekerheid is wel erg vervelend
ik ga hem even verplaatsen naar 'zwanger worden'. onder NOD zijn geen aparte topics toegestaan dan de maandtopics.